Kui reklaam hakkab vastupidiselt tööle
Me kõik teame olukordi, kus mingid reklaamid hakkavad lausa närvidele käima ja ISEGI, kui need on täitsa head asjad, siis sul on nendest reklaamidest oksendamiseni kõrimulguni ja sa ei taha neid tooteid ei näha, ei osta ega ka kasutada. Ma räägin nüüd iseenda eest, aga ausalt, mul on täiesti siiber järgmistest asjadest:
- BREDEN KIDS! Jah, saime aru, et ilusad mustrid! Jah, saime aru, et on pikendatavad! Jah, me saime aru, et on MERIINOVILL! Kõik on kursis! Kas on keegi veel, kelle on laps, aga pole Breden Kidsi riideid? Anybody?
- Meriinovill! Mis on talvel täiesti ASENDAMATU! (Huvitav, kuidas me eelmised talved üldse üle elasime?!). Tõesti, nagu keegi oleks jalgratta leiutanud. Ainult, et ei leiutanud. Kui hästi läheb, on kõik need meriinovillasest asjad jälle pikendatavad! Ja äkki isegi TASUTA TRANSPORDIGA!
- Viibrikud, vaagnapõhjalihaste toonerid jms. Kui jääb mulje, justkui ma oleks sunnitud kõiki neid postitusi lugema ja piinlen, siis see ei ole muidugi nii. Pole ühtegi sellist postitust viitsinud lugeda, sest paradoksaalselt sellele, et need peaksid olema klikipostid, mind absoluutselt ei huvita need teiste lood. On veel minusuguseid?
- WOLT! Okei, saime aru – Woltist saab süüa tellida! Kapish? JAA!
- ORGAANILINE! Keegi tegelt teab ka, mida see tähendab? Mis see TEGELIKULT tähendab?! Siis veel “ökoloogiline”, “mahe”… Või kõik need kokku – orgaaniline, ökoloogiline ja mahe…näiteks toit. Turundus to the max!
- LOODUSLIK! Oi, need pesuvahendid on NII LOODUSLIKUD, et neid võib lausa juua! Looduses on muide väga palju mürgiseid asju! Maikellukestest teete ka pestot muidu vä? Sest noh, looduslik!
- EESTI DISAIN! Kõik, mida mingi eestlane kätega tegi, on Eesti disain. Ja selle eest saab muidugi 10 korda rohkem raha küsida.
- KÄSITÖÖ! Selle sõna võib ükskõik millise toote nimetusele ette panna ning saad oma toote hulga kallimalt maha müüa. Ma mõistan, et mõned asjad ongi käsitöö ja nad peavadki rohkem maksma, aga see, kuidas see nüüdisajal iga asja ette käib, devalveerib seda sõna tegelikku tähendust.
Tänapäeval on ka kõik fotograafid, aga see on natuke teine teema. Ootan huviga aega, kui tuleb uus popp isehakanud teenus – näiteks kõik on juuksurid.
Unustasin midagi siit nimekirjast?
Foto: pixabay.com. Äkki käsitöösõrmus?!
Liivi
Ma arvan, et me oleme teineteist valesti mõistnud, sest ma pole absoluutselt solvunud, et Sulle minu postitus, mida Sa reklaamiks nimetad, ei meeldi. Ma ise seda reklaamiks pigem ei nimetaks, sest keegi minult seda oodanud ei ole (peale lugejate) ja postituse mõte on siiski paranenud elukvaliteedis, milles on viibrikul põhiline roll, aga see selleks.
Ma kommenteerin ka vaid seetõttu, et sain Sinust valesti aru ja arvasin, et Sinu jaoks ongi 3 viibriku ehk vaagnapõhjalihaste tooneri blogipostitust 1,5 aasta jooksul oksendamiseni palju, mis minu arvates kõlas veidi liialdavalt. Samuti võtsin sõna sõnalt, kui ütlesid, et ei tea, mis see viibrik on ja Sind ei huvita ka. Üritasin vaid valgustada, et see ei sobi ühegi teise nimetatud asjaga ühte patta. Seda muidugi minu arvates. 🙂 Mingite kuulide ja muude jullade postitustega ma kursis ei ole ja kuna alguses panid ka kogu rõhu viibrikule, siis lihtsalt minu jaoks kõlaski see kõik kergelt lahmivana.
Ei midagi muud, kui üks rääkis aiast ja teine aiaaugust.
Marge
“Ja lõppude lõpuks paned sa siin need bännerid kinni ja loed minu mõtteid eks, mitte teksti peidetud kinnimakstud reklaami 😉”
Minu arust sa teed siin varjatud reklaami reklaamile!!!
ebaparlikarp
Misasja? Aa, et üldse räägin reklaamist v? 🙂
Liisa
Ausalt öeldes on need bännerid kordades tüütumad, sest igava või ebahuvitava reklaampostituse võin ma lihtsalt vahele jätta, aga neid bännereid pean ma eest ära klõpsima, et postitust lugeda. Väga vastik ja ebamugav. Mul on neist kopp nii ees kui ees ja mingil hetkel ületab nende arv ka taluvuspiiri (kaks on selle piiri lähedal juba väga) ja loobun tolle blogi lugemisest.
ebaparlikarp
Mind jälle bännerid teiste blogides üldse ei häiri. Vb mõni tüüp on agressiivsem, aga üldjuhul ei häiri kohe üldse ja ühtegi blogi ma mingi bänneri pärast lugemata ei jäta. Blokid saab vist samuti peale panna. Küll aga tunneksin ma pettumust, kui loen mingi postituse juba peaaegu läbi ja siis avastan, et see oli kinnimakstud ja hoolikalt peidetud reklaampost.
s
See on muidugi päris irooniline jah, et fafa ma vihkan kõiki reklaame, aga oma blogis võib…
ebaparlikarp
Sa oled natuke ohmu.
Ma ei ütle, et ärge reklaamide ega teenige. Ma ütlen, et teatud bränidest ja toodetest on mul seeläbi kopp ees. Ja ei solvu, kui sul on kopp ees bänneritest.
Aga lõppude lõpuks paned sa siin need bännerid kinni ja loed minu enda mõtteid ja teksti, mitte kavalalt sisse peidetud kinni makstud reklaami.
s
How adult of you. Irooniline on see sellegipoolest. Kui seda ühendust seal ei näe, siis palju õnne sulle endale.
ebaparlikarp
Kirjutasin sinusugusele eraldi lühikese postituse, puust ja punaseks. Kui nüüd ikka aru ei saa, siis ei aita sind küll miski. http://ebaparlikarp.ee/?p=36066
Viivi
Adblock, rahvas! Keegi ei käsi reklaame vaadata.
ebaparlikarp
Jah, bänneritele on see lahendus, aga sisuturundust blokkida ei saa 😀 Keegi võiks sellise äpi vms ka leiutada.
Viivi
Kahjuks jah. Ma pidasingi silmas seda iidset vingumist pop-upide pärast, kuigi enda arust ei tea enam kedagi, kes teaks kedagi, kes adblocki ei kasutaks… A näe leidub!
H
Mitte kellelegi ei meeldi reklaamid, sest need kannavad ühte eesmärki – et sulle mingi toode või idee maha müüa ja selleks on palju erinevaid vorme. Näiteks, selleks, et su tekste lugeda, pean ma kinni panema kaks reklaamibännerit, mis reklaamivad sama jama, mis igal pool kõik teised. See, mis sind oksele ajab. Üks bänner on veel eriti kavalalt paigutatud ja ristikese peale liikudes tuleb see sidebari scroller ette ja tuleb hoolega sättida, et ristikese serva tabada.
Miks sa neid reklaame siin kuvada lased? Sest see annab sulle taskuraha. Miks teised reklaame teevad? Sest see annab neile taskuraha. Kui selle pealt ei teeniks sentigi, ei blingiks sul siin reklaamid ja ei kirjutaks marimell on paugukogumispüksikutest. Sama 🙂
ebaparlikarp
Issand, aga ma ei ütle ju, et pange oma blogid kinni ja ärge tehke reklaame. Tehke, palju jaksate, teenige, palju jõuate, aga selle kõige juures VÕIVAD mind teatud drändid ja tooted juba oksele ajada, täpselt nii nagu sind ajavad bännerid oksele. Ma ei solvu sellepärast, kui sa nii ütled.
Ja lõppude lõpuks paned sa siin need bännerid kinni ja loed minu mõtteid eks, mitte teksti peidetud kinnimakstud reklaami 😉
Mari
Kuule reklaamivihkaja, korista oma blogist Expressionsi vilkuvad REKLAAMID ka ära, mis sa ikka reklaamid #lolololol
ebaparlikarp
Alko ja hasartmängud olen lasknud korjata. Nüüd siis ehted ka? 😀
Rents
Tunnistan rõõmuga, et mina lugesin siit blogist esimest korda elus sõna “viibrik” (ei lähe guugeldama, mida see tähendab) ja ka sõna Breden. Hästi elan, ilmselgelt.
ebaparlikarp
Ou deem, sa oled täiega infosulus! 😀
Agnes
Ära mine jah, nii on parem elada. Mina Triinu õhutamise peale ükskord guugeldasin, mis on menstruatsoonipüksikud ja ma ei tahtnud seda teada. 🙁 Ma ka ei tea, mis on viibrik ja ei lähe guugeldama. Ja enamasti ma blogides reklaamitavaid asju ei osta. 😀
ebaparlikarp
Ausalt, ma ka ei tea, misasi see on 😀 A läheb samasse patta igasuguse muu jamaga 😀
Liivi
Huvitav suhtumine, et ei tea, mis see on, ei huvita ka, aga igatahes on jama ja kuulub ühte patta vibraatoritega.
Väike copy-paste viibriku kodulehelt, et anda aimu, mis see on:
“Statistika ütleb, et elu jooksul puutub vaagnapõhjast tingitud probleemidega kokku koguni 60-80% naisi. Kuigi sageli seostatakse “alumise korruse” teemasid vanuse või rasedusega, on selleks mitmeid muidki põhjuseid. Mingil juhul ei tohiks uriinilekkeid või muid probleeme pidada normaalseks ning jääda lootma sidemete abile, loobuda oma lemmiktegevustest või ennast koguni sotsiaalselt isoleerida.”
On tore, kui sellised probleemid on võõrad, aga on ülekohtune nimetada jamaks abivahendit, mis selliste probleemide puhul tulemuslikult aitab. 🙂
ebaparlikarp
Kuule okei. Jama on kogu see pada, kuhu ma ta sokutasin ja miks – reklaami üledoos. Kirjutasin ka postituses, et isegi kui toode on hea, siis reklaami üledoosi saades see ei loe, kui hea või kasulik see on. Vabalt võib olla, et kui Su postitus sellest oleks tulnud mingil teisel ajal, siis ta poleks selles nö pajas. Kehv ajastus äkki? Kokkusattumus? Lõppkokkuvõttes MINU jaoks vahet ei ole. Sina ära aga solvu, kui mulle Sinu reklaam ei meeldi. Ei meeldi! Ei pea meeldima! Suva, mis põhjused mul on. Või peab meeldima? Peavad inimesed põhjendama, miks neile mõni reklaam närvidele käib? Ma ei tea teles pooli asju, mida paganat nad seal reklaamivad ja tõesti ei huvita ka, aga närvidele käivad kõik reklaamid. Eranditult!
Ahsoo, igaks juhuks ütlen, et ma tean, misasi on viibrik, aga ma ei tea täpselt mis ja kuidas. Et Sa ei arvaks, et mina arvan, et see on vibraator ja seepärast ta sinna patta panin. Ei.
PS: ja ma kirjutan, et mul on oksendamiseni sellistest reklaamidest ja siis sa hakkad siia veel uuesti neid tekste kopima? 😀 Eino, tänks! 😀
L
äääääää jah, on laps ja pole bredenit 😀 Ma ei kujuta ette, mis hullus see teatud asjadega lahti läinud, peale bredendi polekski nagu midagi muud 😀
A ja ülejäänud asjadega samuti nõus!
Liivi
“Viibrikud, vaagnapõhjalihaste toonerid jms. Kui jääb mulje, justkui ma oleks sunnitud kõiki neid postitusi lugema ja piinlen, siis see ei ole muidugi nii. Pole ühtegi sellist postitust viitsinud lugeda, sest paradoksaalselt sellele, et need peaksid olema klikipostid, mind absoluutselt ei huvita need teiste lood.”
Ma ei tea, kus sa neid viibriku reklaame nii palju näed, et nendest oksendamiseni kõrini on. Ma olen näinud ainult kolme ja nendest kaks on minu enda kirjutatud ligi pooleteise aastase vahega. Selle aja jooksul on “viibrik” olnud üks enim otsitud sõna, millega on mu blogisse jõutud, ma olen saanud kümneid kirju, kus on küsitud tulemuste kohta ja viimase postituse lugejatest avasid 20% viibriku lingi, mis näitab, et nõrkade vaagnapõhjalihastega kaasnevad mured puudutavad paljusid naisi ja neid huvitavad teiste lood ning võimalikud abivahendid.
Arusaadav, et taolisi postitusi ei loe need, kelle jaoks on tegu võõra murega, ma nendele oma lugu kirjutanud ei olegi. Samuti pole need kirjutatud klikkide kogumiseks (ei vilgu mul kuskil reklaame, et klikid üldse olulised oleks), vaid tegu on kogemuse jagamisega, sest just teiste kogemustest tundsin ma ise puudust, kui viibriku kohta rohkem infot otsisin.
ebaparlikarp
Viibrikud, igasugu kuulid, munad ja liblikavibraatorid on minu jaoks kõik üks kompott, nendest kokku on oksendamiseni. Mul! Kirjutasin ka kohe postituse alguses, et ma räägin vaid iseenda eest. Ma ei loe ka Bredeni jms poste, see ei tähenda, et mul juba selle häštäägi peale okse kurku ei tule 😀
reet
Mina teen käsitööd ja püüan sellega natuke elatist ka teenida. Päris kurjaks teeb, kui masinaga kootud kampsunit või masintikandiga laudlina nimetatakse käsitööesemeks, sest minu arusaamist mööda on käsitöö ikkagi see, mis on kätega tehtud. Vähemalt nupulist Haapsalu salli ei ole võimalik masinaga teha, sest ükski kudumismasin ei saavat nupu kudumisest aru. 🙂
Morgie
Hahaha.
Orgaaniline tähendab asja, mis on suuteline kas idanema või mädanema, ja noh, on pärit loodusest, kusjuures mõlemad tingimused peavad olema täidetud.
Näiteks merikarpide kojad ei ole orgaanilised, sest nad ei mädane 😀
Aga looduslik, tõsi mis tõsi, on ka vana Nafta ise. 😀
ebaparlikarp
No just 😀
Marii
Ma olen mitu päeva käinud lootuses leida siit midagi lugeda, sest mujal kipub veidi palju seda loosivärki olema. Vahel on tore blogisid lugeda. aga vot nendest poolreklaamiga saadud imetabastest asjadest ei taha lugeda. Täna tulin ning ei suutnud õnne ära tänada – rohkem kui üks postitus ehk vahepealsetel aju puhkamise hetkedel (töö tõttu eriti vaja) on mida mõnusalt kiirelt lugeda. 🙂 Aitäh.
Eesti Laulu osas ei viitsi teise posti alla ronida – panen siia. Mina olen esimesest hetkest täiesti lummatud sellest külmast. Minu jaoks talv on just täpselt selline ning mulle tõsiselt meeldib kui laulavad need, kes seda ilmselgelt ka päriselt oskavad. Riimidega on mõnes kohas nagu on, aga sellest hoolimata see laul mõjub väga mõnusalt. Ainult nende video sellele laulule on tsutt veider minu jaoks. 🙂
i.
Ma lisaksin, et ka inimesed, kellel pole lapsi, on ebanormaalselt palju kursis Bredeniga. Just täna märkisin ühe sellise postituse tuimalt loetuks. Viibrikud mind ei kummita, aga ma laiendakdin selle punkti tüütutele “heh-heh, ma nüüd hakkan avameelitsema ja seksivärgist rääkima” teemadele. Wolti kohutav ülereklaamimine puudutab rohkem ühte kindlat blogijat. Vt ka Valio, Taffel, Dermosil, Gemoss…
ebaparlikarp
Jah, ka need, kel pole lapsi. Hea tähelepanek!
Kaisa
issand, mind ajab juba närvi see, kui postitus algab lausega ”te nüüd kõik kindlasti arvate, et issand, ma olen nii avameelne, on ikka õudne küll ihihih”. hold your horses noh, kõigil on kama kaks.
ebaparlikarp
Jepp, see ka!
Helen
Bonusway kohta ei tahaks ka rohkem kuskilt lugeda 😀
ebaparlikarp
Ma ka mitte! 😀 See ka veel, õige jah!
Marit
Meil ei ole Bredeni asju ja ei tule ka. Mulle meeldib veidigi eristuda. 🙂 Natuke oskan ise õmmelda ka ja nii ta läheb. 🙂
Meriinovill on küll imetabane. Aegade algusest on olnud vill hea ja soe, meriino lihtsalt ei torgi.
Muud jätan kommenteerimata, lähevad mööda mind puudutamata või pole midagi lisada.