Kui reklaam hakkab vastupidiselt tööle vol 2

Kulla inimesed, need kes aru ei saanud! Ma ei öelnud ju, et pange oma blogid kinni, sest kogu reklaam käib närvidele. Ma kirjutasin, et mul isiklikult on teatud brändide ja toodete reklaami üleküllus ja loetlesin, millised. Tuli välja, et minusuguseid on veel, mõnus äratundmishetk!
Reklaami ja teatud brändide üleküllus ei ole lõppkokkuvõttes mingi minu isiklik kiiks, inimestele hakkavad paraku mingid reklaamid/tooted vastu ja võibolla põhjendust ei olegi ning ei peagi olema. See on minu asi, et mul on Bredenist ja selle mustritest nii siiber, et ma ei ostaks hetkel ühtegi nende toodet. Ja mina ei solvu, kui keegi kirjutab mulle, et tal on selle blogi bänneritest oksendamiseni. Päriselt ka, teenige oma reklaampostituste ja sisuturundusega (olen isegi paar tükki selle ca 2 aasta jooksul teinud) nii palju kui jaksate, aga selle kõige juures VÕIB MINUL olla meriinovilla jutust täielik tüdimus olla. Mulle ei pea kõik reklaamid meeldima, eriti need brändid, kes end väga agressiivselt pilti üritavad taguda. Nii nagu teile ei pea meeldima need bännerid siin. Ma ei muserdu selle peale, kui keegi ütleb, et korista need ära. Osad olengi lasknud ära koristada. Mul võib olla siiber, teil võib olla siiber.
Aga nö päeva lõpuks on ju vahe sees, kas ma vaatan 2 tundi mängufilmi, mille sisse viskab vahel Colgate’i, Bredeni, Fairy, Honda ja Lego Friends reklaame või ma vaatan 2 tundi Teleturgu* ja sinna vahele viskab veel Colgate’i, Bredeni, Fairy, Honda ja Lego Friends reklaame. Ehk siis, teie panete need bännerid siin kinni ja edasi saate lugeda juba minu mõtteid. Aga on palju blogisid, kus paned bännerid kinni ja siis loed edasi Breden Kidsist 😀 Kordan, jumala eest, tehke ja kirjutage ja teenige, aga sisuturundus+bänner blogid ja lihtsalt bänneritega blogid – neil kahel asjal on ikkagi väike vahe.
Ja selle massilise sisuturunduse juures ei tasu imestada, et sisuturunduspostituse soovituslik ära märkimine koostööpostituseks võib vahel viia lugejad hoopis valele teele, nii nagu Henry ühes Pille blogi kommentaariumis ükskord kenasti ära seletas. Võibki viia, aga selle olukorra olete ju ise massiliste sisuturunduspostitustega tinginud.
Õnneks on ka neid blogisid, kus ei ole üldse ei sisuturundust ega bännereid ja ma saan rahumeeli neid edasi lugeda ja teistel puhtast uudishimust silma peal hoida.
PS: Samas mingeid sisuturunduspostitusi loen hea meelega, näiteks raamatutest, restoranidest, spaadest… Ma ei ütle, et sisuturundus on halb. Lihtsalt teatud asjadest on väga siiber. Mul.
*Võibolla noorem publik ei tea, mis on Teleturg. See on saade, kus näidatakse AINULT reklaame.
Foto: pixabay.com




L
Minule näiteks ei sobi üldse Linea.Õnneks ei ostnud ise , kingiti. Aga no ütleme nii, et minu juustega see absull ei sobi, ise ei osta ja teistele ei soovitaks 😀 Üles habitud lihtsalt jälle ..
Kristii
Anna Triin andeks, et ma Su blogi nii kasutan aga kirjutamata ei saa ka jätta 🙂
Armas L! Kas kinkija Sulle ka ütles, et kui Sulle ei sobi, siis Sa meile kirjutaksid oma murest? Meil on nii palju sarju, et on täiesti arusaadav, et Sulle ei pruugi kohe esimene komplekt sobida. Kinkija ei oska ka ehk nii täpselt Su juukseid hinnata ja nii ongi sarja valik raske.
Kirjuta meile Facebooki ja me saadame Sulle hea meelega prooviks mõnda muud sarja. Ei taha, et Sa pettunud oled ja meid ainult ülehaibitud jamaks pead. Ja mitte sellepärast, et Sa siis seda blogides kommenteerimas käid (sest Sul ilmselgelt ongi see õigus), vaid sellepärast, et me tõesti proovime ja pingutame, et meie iga klient oleks õnnelik 🙂
Mis puudutab Lineasse ja Marimelli, siis meie oleme ostnud temalt tõesti ühe sisuturundus loo ja see oli aasta tagasi. Oleme andnud talle ka tooteid, kui ta on meid aidanud mõnede asjadega, kuid muus osas on ta vabatahtlikult toimetanud.
Kaidi
Mind ajavad närvi või segavad viimasel ajal väga vähesed asjad.
Maailm on täis kummalist ja vähem kummalist. Ja kui märkangi midagi kummastavat, siis küsin endalt, kas on mõtet energiat kulutada või lasta mõttel pikemalt peatuda. Ja kui märkida midagi selle eelmise postituse peale, siis enamikest asjadest polnud ma midagi kuulnud, nii, et sain targemaks. Ühesõnaga elu on ilus, kuid alati saab paremaks 🙂
Maarja
Ma ei saa aru, miks kõik nende bännerite üle hüppama hakkasid. Uue seadmega on esimene asi, mis ma teen, et tõmban igasugused adblockid peale, kes see loll viitsiks niisama netis ringi luusida. 0 bännerit ja 0 probleemi.
Liisa
Mõnel juhul on töö pärast vaja reklaame näha.
Neiu
Jaa, Sul on lugeja seisukohalt nii õigus! Ma hakkasin Mallukat lugema, kui ta fb lehel oli veidi üle 100 like ja olen näinud ta blogi transformeerumist mingiks… sisuturundus-mutandiks. Enam ei ava ta postitusi.
Marimelli kilkamine selle üle, kuidas nad ikka megageniaalsed turundusinimesed on ja kahe labidaga pappi kokku lükkavad, on tõsiselt naeruväärne ja ma ütleks isegi, et lugejate suhtes lugupidamatu..
Ja olgu need Linea Natura tooted nii head kui tahes, mind küll neid ostma ei tõmba.
Sai veidi negatiivne, vabandust 😀 aga eesti blogijad ei oska sisuturundust teha (mõned erandid on).
ebaparlikarp
Linea on siis Sinu puhul ehtne näide, kuidas reklaami üleküllus tegelikult töötada võib. Toode ise võib olla väga hea seejuures. Kindlasti loeb ka see, kes ja kuidas seda sisuturundust teeb. Minu jaoks näiteks loeb.