Käisin eile sõbrannaga kinos, vaatasime need tumedamad varjundid ära. Rahvast oli väga vähe, saalis oli hingamisruumi ja polnud kindlasti nii kiimane nagu esilinastusel. Ma tegelikult ei tea, kui kiimane esilinastusel oli, sest kaks korda ma tõesti seda seebiooperit ei vaataks, aga kuna ma olen aru saanud, et seda käivad vaatamas enamjaolt “koduperenaised, kellele isegi meesnäitleja üldse ei meeldi, aga samas ikka täiega nagu meeldib, ja saab vähemalt kaheks tunniks ilalappide rutiinist välja”, siis ilmselt ikka oli. (Vabandan siin koduste emade ees, see pole minu enda sõnastus, vaid see, mis siit-sealt kõrvu jäänud).

Ma ei hakka seda filmi tõsimeeli arvustama, sest kui puudub igasugune sisu ja vorm, siis pole nagu midagi öelda… Aga dialoogid on ikka eraldi tase. Mul tuli kohe meelde film “Before Midnight” (2013). On keegi näinud seda? Võrrelge filmide dialooge. Umbes sama hea, kui võrrelda mind Jaan Krossiga. Mismõttes?! No just!

Aa, Kim Basingeri osa filmis oli nii lamp, et ma naersin mitu korda üle saali ja ilmselt rikkusin nii mõnegi romantiku heldimusmomente.

Üks hea lugu oli ka. Või noh, mis hea. Sama lamp kui Kim Basinger. Mul on tunne, et mu telefon vibreerib, kui ma seda laulu kuulan. Tekitab veits parakat.

https://www.youtube.com/watch?v=rY4q4niFPy0

Siiski üks hea asi… Kuna Ana näris oma alahuult juba tunduvalt vähem ja värki, siis sellist “olen nii möku, aga ei saa midagi selles suhtes ette võtta” teemat oli vähem ning tegelased vähemalt ei teinud neid kõige tüüpilisemaid seebikate tegevusi.

  • Keegi ei kukkunud treppist alla ega kaotanud last.
  • Keegi ei jäänud pimedaks.
  • Keegi ei juhtunud valel ajal kuhugi peale ega saanud kõigest valesti aru ega jooksnud minema, pärast mida muidugi elatakse kolm aastat õnnetult lahus kuni ühel päeval tuleb päike välja ja mõistetakse, et see oli kõik arusaamatus.
  • Mehe vanemad ei vihkagi miniat ega soovi neid lahku ajada.

Samas olid paljud muud elemendid jälle olemas:

  • Tige vanem naine, kes tahab paari lahutada.
  • Tige mees, kes tahab paari lahutada.
  • Tige noorem naine, kes tahab paari lahutada.
  • Mitte autoõnnetus, aga kopteriõnnetus (aga vahet väga ei ole) ja sellest tulenev teadmatus, mis edasi saab…

Sõnaga… Ikkagi need dialoogid… Need olid nii halvad, et tummfilm oleks ilmselt paremini töötanud. Okei tummfilm + soundtrack.

ae94c71ad0929265244fcc48adf4cd0b