Sarjasoovitused
Ma olen viimasel ajal täitsa Netflixi lainel. Kaaslane kinkis mule ka mingi julla, millega saab juhtmevabalt ühe klikiga arvutist Netflixi telekasse, ma ei teadnud, et selline asi üldse olemaski on. Tal endal ka see vidin ja nüüd ma vaatan filme ja sarju telkust, nii mõnus. Nii et enne sarjade soovitamist soovitan ma hoopis Chromecast jullat.
Soovitus nr 1 – “After Life”
Mul on sarja peategelast mängiva näitlejaga (Ricky Gervais) vastakad tunded, aga otsustasin, et olgu, vaatan ühe osa ära. Juhtus nii, et vaatasin ühe õhtuga terve hooaja. Lõpus nutsin. Ma ei spoili, aga lühidalt kokku võttes – sarja peategelase naine on hiljuti surnud ja mees ei saa sellest üle. Ta on küüniline kõige ja kõigi vastu ja üritab siis kuidagi hakkama saada ning oma tunnetega toime tulla. Ja see on kuradi naljakas! Mitte selline jalaga-p*rse naljakas, vaid sügav-naljakas. Kuigi minus on paari viimase aastaga päris palju muutunud, siis ma tunnen siiski hingesugulust selliste sarkastiliste tüüpidega nagu too tegelane. Mulle läks see lugu igatahes väga korda. Vaadake ka!
Soovitus nr 2 – “Dead to Me”
Christina Applegate on mulle alati meeldinud. Ei, mitte “Tuvikeste” ajast, seda pole ma eluski vaadanud, aga igal pool mujal. Siin sarjas on ta mu meelest üldse next level. Tema ja teise naispeategelase sünergia on fantastiline. Ma üldiselt filmi vaadates ei mõtle, et krt, kui hästi tehtud. Pärast analüüsin. Aga kuna see on sari ja iga osa vahel on ju väike mõttepaus, siis mingi hetk tuli mul lausa selline vau-moment, et pagan, see kõik on nii paigas – näitlejate dünaamika, karakterid, huumor, tempo… Sari algab sellega, et Christina Applegate’i tegelaskuju abikaasa on hukkunud autoõnnetuses ning Applegate läheb mingisse leinatoetusgruppi, kus kohtub ühe teise naisega. Ning siis hakkab pulli saama. Peategelane on jällegi parimas vormis küüniline ja irooniline ning ma tundsin jälle iseennast ära, mis sest, et õnneks ei ole ma samas olukorras olnud. Kas ma vaatasin kogu selle hooaja ühe õhtuga ära või jaa? 😀
Soovitus nr 3 – “Too Hot to Handle”
See on täielik reality trash, aga parim, mis ma seni näinud olen. No võrreldes igasuguste “Bachelor in Paradise” ja “Armastuse saar” sarjadega. Kolme asja tõttu. Siin ei olnud saatejuhti, vaid hääl kaadri taga tutvustas olukorda ja kommenteeris ning oli tõesti päris vaimukas. Ka kokku pandud kaadrid olid humoorikad. Teiseks ei olnud siin sarjas tegelased häbelikud ja tundus, et neile pole väga midagi ette kirjutatud. Kolmandaks, siin ei venitatud teemat. Esimesel õhtul vaatasin 6 osa ära ja teisel 2 viimast. Isegi peika viskas esimesele osale pilgu peale ja jäi kogu sarja minuga koos vaatama, kuigi ta tavaliselt sellist “jama” ei seedi. Aga väga mõnus ajaviide veiniklaasi kõrvale.
Mis head ise avastanud olete?
Triin
Mina ikka Outlanderi fänn, seda vaatan söögi alla ja söögi peale. Esmaspäeval tulemas ülipõnev 5nda hooaja finaal.
Mees fännas (olen ka mujalt kiitvaid hinnaguid saanud) Bleaky Blindersit.
M
Tundub, et meil väga sarnane sarjamaitse. Julgen soovitada veel Bloodline, Money Heist, The Haunting of Hill house, Unbelievable. Proovin After Life-ga alustada, eelmine kord jätsin peale esimest osa pooleli.
ebaparlikarp
“Bloodline” jäi mul endal ka silma, aga pole vaadanud. Aga seda haunting hilli vaatasin paar osa, aga mulle sellised üleloomulikud jõud väga ei meeldi ja hirmus oli ka vist liiga 😀
Mari
Netflixist soovitan “Bonus Family” – Rootsi sari kärgperest, nii ehe ja naljakas.
Ozarki teise hooaja esimesed osad on tõesti venivad, hiljem läks libedamalt ja kolmanda vaatasin juba jutti.
“Outlander” – olin kunagi ammu esimese hooaja poole peale vaadanud ja mitte kuidagi ei läinud see vaatamine. Mingi aasta hiljem võtsin uuesti käsile ja faking hell, siis ei saanud enam pidama. Siis said Netflixis osad otsa ja ma tõesti ei teadnud, mida endaga peale hakata.
M
Kas sa Killing Eve-i oled vaadanud? Mulle meeldib see väga, kuidagi selline omamoodi ja kiiksuga. Eriti esimene hooaeg oli äge. Nüüd just hakkas kolmas.
Viimati vaatasin Little Fires Everywhere. Reese Witherspooni ning Kerry Washingtoniga. Selline huvitav ning mõtlemapanev. Loodan, et nad ei tee teist hooaega, sest see rikuks selle ühe ja hetkel mõneti toimiva terviku, minu arust, ära. Nagu tihti nende järgmist hooaegadega võib juhtuda ka..
Veel soovitaksin vaadata Netflixi-st Unorthodoxi. Jällegi väga huvitav sissevaade täiesti teistsugusesse maailma. Põhineb ühe naise raamatul. Naispeaosaline mängib lihtsal nii nii hästi.
Üks veidi tõsisem vaatamine – Caliphate (on netflix-is). Rootsi sari. Väga mõtlemapanev. Olulised teemad, mida käsitleda ning mulle meeldis see, kuidas seal oli suudetud näidata seda kõike kuidagi nii erinevatest nurkadest.
Kui sa veel näinud ei ole, siis Netflix-i dokumentaalidest “Don’t fuck with the cats” on hästi tehtud. Aga kassiarmastajana kogu aeg ekraani vaadata ei saa. Kogu seal räägitud juhtum oli kuidagi minust mööda läinud, seega ei olnud üldse kursis..
Tore kui hiljem kirjutad ka, kuidas sulle meeldisid 🙂 Mulle väga meeldib, et jagad soovitusi. Filmisoovitused oleks ka väga oodatud :D. Viimati soovitatud saavad varsti ju vaadatud :D.
ebaparlikarp
Kuule Sul on tõsiselt põnevad soovitused, aitäh! Midagi siit peab kindlasti ära vaatama! Ja hea, et olen saanud Sulle siis vastupidiselt ka kasulik olla 😀
J.
Lisan ka mõned sarjad omaltpoolt, mis hiljuti nähtud: True Detective, Enlightened, Unbeliveable
Tiina
After Life oli tõesti väga hea, huumor ka selline teistmoodi. Mulle sellised tort näkku, jalaga tagumikku üldse ei meeldi. Kui tahta veel veidi omapärast huumorit, siis Emir Kusturica filmid on ka sellised wtf, mida karakterid 😀
Dead to Me ka vaadatud, meeldis. Ei olnud igav ja etteaimatav.
Hot Date (https://www.imdb.com/title/tt7603386/?ref_=nv_sr_srsg_0) meeldis ka, just esimene hooaeg.
Vähegi tõsielusarjalaadsedtooted on mu jaoks kohe ööööök ja suuuur ei, aga juhtusin kogemata vaatama The Circle (https://www.imdb.com/title/tt9581768/?ref_=nv_sr_srsg_3) noo ja vaatasin neli järjest…sest neid avaldati vaid nelja kaupa ja ei jõudnud ära oodata järgmisi. Ei tea, mis seal paelus (sots.meedias olen ise muidu väga leige osaleja) ja karakterid olid ka osad no nii mitte minu tass teed, et lausa hakkasid meeldima 🙂
ebaparlikarp
Imelik, mulle tundus see “Circle” niiiiii feik, paar-kolm osa vaatasin, siis ei viitsinud enam. Nagu pidid seal üksi tubades näitlema ja iseendaga rääkima 😀
Tiina
Jaa, mul tuli ka selline iseloomustus feik pähe paljude kohta 😀 Aga ehk mu aju lülitaski selle väljamôeldud tegelaste süžeeks reality pealt. Breakfast at Tiffanys oli midagi et “do you think she is a fake or a real fake” – kuidas ja kas see haakub, ei tea 🙂
ebaparlikarp
Hästi öeldud. A mul oli ikka tunne, et neil ju kästi seal üksi korteris valju häälega kõike omaette kommenteerida ja käsi kokku lüüa jne. See kuidas nad mingi suvalise info peale kiljuma ja hüppama kukkusid, no midaaaaa 😀
Bianka
Ma vaatan praegu Ozarki ja Better Call Saul uusi osasid. Selle viimasega seoses vaatasin teist korda Breaking Bad, ja ja tundus uuesti põnev, sest olin juba unustanud kõik need süzeekäigud.. Kui vaatamata on The Affair, siis seda soovitan kindlasti.
ebaparlikarp
“Ozarki” vaatan, aga kuidagi aeglaselt läheb meil see teine hooaeg, esimese vaatasime nagu niuhti ära. “Breaking bad” pole mind huvitanud, korra olen üritanud vaadata. Aga uurin siis seda viimast 😛
I.
Breaking Bad kerib kaua, kuskil teises hooajas saab õige tempo sisse alles. Aga siis on mega hea. Meil ka algul ei läinud käima. Soovitan veel Peaky Blindersit.
ebaparlikarp
Hakkasin seda “The Affair” vaatama ja ei saa pidama lihtsalt. AITÄH SULLE! Polnud kuulnudki sellest. Teise hooaja teises pooles olen juba ja natuke küll seebikaks läinud, aga ikkagi väga hea. Nende tegelaste tunded tunnen kuidagi kõik läbi ja lausa valus on. Aga põnev ka 😀
Ha
Naljakas, et “Too Hot to Handle” kõlbab vaadata, aga “Tuvikesed” mitte. 😀
Ei oska öelda, kas Eestis Netflix neid kõiki näitab, aga võib-olla sobiksid sulle sarjad “Pose”, “Atypical”, “Sense8”, “Russian Doll”, “Travelers”, “Unbelievable”, “Ozark”, “Santa Clarita Diet”, “The OA”, “Unbreakable Kimmy Schmidt”, “Easy”, “Grace and Frankie”, “Dark”, “GLOW”.
ebaparlikarp
Aitäh! Vaatan üle. Mõnda olen juba siit näinud ka.
Aga need kaks sarja on ju täiesti erinevad 😀 Mõlemad on lollid, aga erinevad lollid. Kui mulle mõni loll asi meeldib, siis ei tähenda see ju, et kõik lollid asjad peale lähevad 😀
Ha
Eks see ole tõesti maitse küsimus. Mina vaataksin pigem fiktsioonilist lolli asja, mida tehaksegi selleks, et see on lollus ja see on tegelikult omamoodi naljakas. Reality loll asi, kus üritatakse näiliselt tõsist “reaalelu” näidata tundub veel ekstra loll asi ja see tundub lihtsalt piinlikuna. 😀 Aga muidugi saan aru, miks seda ka huvitav võib olla vaadata.
Marie
Hahahahah Grace and Frankie – Ebapärlikarp jääks kuus korda magama juba esimese nelja minuti jooksul 🤦♀️😀
ebaparlikarp
Ähh, miks? 😀 Ma ei välista, aga miks nii arvad? 😀
Ha
Seda ei saa muidugi välistada. Aga inimesed on ikkagi arenguvõimelised ja esmapilgul igav asi võib mõne teise jaoks ootamatult huvitav olla.
Sirle
Netflixis “You” populaarne vist. Mulle meeldis.
ebaparlikarp
Jaa, see oli põnev, mul ka nähtud 🙂
Kerli
Ricky Gervaisi loodud “Derek”! Südamlik, naljakas, vahel ajuvaba😄 Ka Netflixis olemas.
ebaparlikarp
Tänks, viskan pilgu peale 🙂
K.
“Dead to Me” oli tõesti äge, mulle ka hullult meeldis. Kräpp-sarjadest vaatasin “Love is Blind” ära. Kohati oli päris humoorikas ja wtf, selline mõnus ajuvaba meelelahutus, kus väga kaasa ei pea mõtlema. “What If” meeldis mulle ka, soovitan.
ebaparlikarp
Aa jaa, “Love is Blind” vaatasin ka hiljuti, hea idee iseenesest, aga kippusin ikka igavamaid kohti edasi kerima 😀 “What If” – sel on nii vähe punkte, seepärast olen kahelnud ja pole vaatama hakanud.