“Huvitavad” müüginipid

“Huvitavad” müüginipid

Mul oli mitu aastat lemmikloomakindlustus tehtud. Ühele kassile. Ma armastan oma kasse ühepalju, aga kui nad aknast alla kukuks ja surma saaks, siis neid mingi kindlustus niikuinii tagasi ei too. Ühele kassile tegin, sest alguses oligi meil üks kiisu. Teisele ei viitsinud enam… Õnneks ei ole kassudega midagi juhtunud, õues nad ei käi ka ja vast midagi juhtuda ei saagi (ptüi-ptüi-ptüi). Kui nad haigestuks, eks jaksame nende ravikulud kinni maksta, meie endi teadlikult võetud kohustus ja pereliikmed ju.

Hiljuti sain ma kirja:

Blaa-blaa… Tuletame meelde, et kindlustusleping hakkab lõppema. Blaa-blaa. Oleme uuendanud Teie lepingu vastavalt uutele tingimustele. Kindlustusdokumendid on kirjale lisatud. Palun tutvuge kindlasti lepingu ja tingimustega. Kindlustuse jätkamiseks piisab lisatud arve tasumisest. Blaa-blaa.

Ma ei tasunud lisatud arvet, sest ma ei soovinud kindlustust jätkata.

Aega läks ja teisipäeval sain samalt kindlustuselt sellise kirja:

Hea klient. Meie andmetel ei ole seisuga 23.05.2017 kindlustusmakse laekunud. E-kirjale on lisatud meeldetuletus laekumata kindlustusmakse kohta.

20 eurot. Sel hetkel oli mul nii kiire, et ma ei jõudnud kohe ära maksta. Täna tuli meelde, et krt, mul oli eelmise perioodi arve tasumata. Võtsin arve lahti, et ära maksta… ja korraks käib peast läbi, et pagan, mul ei tohiks olla vanast perioodist mingeid maksmata arveid!

Ja, raibe, see oligi selle “tasumata” arve meeldetuletus, mille pidi tasuma SIIS, KUI soovin kindlustust jätkata.

8E3890DA-5944-44F3-B97E-DBC51643D1E5

 

 

10 thoughts on ““Huvitavad” müüginipid

  1. Mul oli If’iga samas olukord mõned aastad tagasi. Kusjuures olin neile teatanud, et ei soovi enam nende poolt kindlustust ja olen valinud teise firma.

  2. See on suht tavaline kindlustuse puhul. Ma ei tee kunagi nn jah-lepingut, aga ikka nad hakkavad pommitama oma maksmata arve meeletuletusega. If ja Salva tegid nii ja neid ma enam ei vali.

  3. teemast välja, aga mina olen olnud väga õnnelik, et mu kassil kindlustus on. tal tekkisid põiekivid ja asi lõppes operatsiooniga. paarikümneeurosest arvest sai kõmaki 300+ eurone arve, mis mulle on üsna suur summa. küll siis oli hea kliinikus öelda, et jah, tehke ta lihtsalt korda.

    1. Ma olen arvestanud sellega, et võib selline väljaminek või suuremgi kunagi tulla ja jõuan selle riski võtta, mis teha. Kahe kassi kindlustust maksta aastaid tundub siiski kulukam :S

      1. eks jah, mõttekam oleks ilmselt kööki kohvipurki seda raha koguda tegelikult. aga if arve saatmise ees risti ette ei löö jah (meil kõikide autode liikluskindlustus ka seal), välja arvatud siis, kui seda päriselt vaja oleks, nt ei pane tähele, et mõne auto kindlustus lõppenud on… 😀

  4. Tahtsin ka loomakindlustuse kasuks korra rääkida. Koera puhul on end kindlasti ära tasunud. Iga aasta on korra ikka suurem jama olnud ja loomaarsti teenust vaja olnud. Aastas maksan 156 eurot, ravikulud aastas ikka üle 200 euro olnud. Küll kõrvapõletikud ja kõhulahtisused. Korra tekkis väga lambisest väikesest kriimust suur mädapaise ja 800 eurone raviarve. Kinni on makstud kindlustuse poolt kõvasti rohkem, kui neile maksnud olen. Aga noh mitme looma puhul tuleb kulu suurem küll ja võimalik, et kassid, eriti tubased, on tervemad 😀 Väga aktiivse õgardist koeraga ikka juhtub 😀
    Aga olen ka lepingu lõppedes saanud neid kirju, et pikendamiseks piisab vaid arve maksmisest. Ei oleks osanud karta, et mitte makstes hakkavad niimoodi pommitama.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *