Sel nädalavahetusel olin sõbrannaga Pärnus. Tavaline traditsioon – spaa. Võtsime mingi suvalise megaodava paketi Estonia termidesse (1 öö koos hommiku- ja õhtusöögiga ja lisaks mingid karastusjoogid oli mingi 65 EUR kahepeale kokku) ja olime 2 ööd.

Teadsime, et luksust hotelli poolel oodata ei ole, olime kunagi aastaid tagasi seal juba käinud. Aga kuna termid olid meie mäletamist mööda täitsa mõnusad, siis mõtlesime, et vahet pole, kus me õhtul teki sees lolli juttu ajame ja vahuveini joome. Ja tegelikult vahet ei olegi, aga ma kirjutan siia blogisse ju ikka. Ma ei arvusta seda puhkust üldse tegelikult halva maiguga, sest maksime VÄGA vähe ja selle hinna eest saime me küll ja veel 🙂

Hotelli jõudes vedasin oma kompsud “letti” ja teatasin, et mul vist oli siin üks renoveering. RENOVEERING! 😀 Aju oli ilmselt lühises, sest tegelikult tahtsin ma öelda ikka reserveering. Retseptsiooni tädi ei saanud ei aru naljast (samas see polnudki ju nali) ega osanud ka kuidagi spontaanselt midagi öelda. Ta oli suht mehaaniline kivi. Sellist asja ei ole küll olemas, aga tema oli selline. Mehaaniline kivi. Parima töötaja tiitli selle 2 ööpäeva hinnangul annan ma hoopis all retseptsiooni juures asuva poe müüjale, kust ma hambaharja, kätekreemi ja vahuveini ostsin. Vot sellel naisel oli silmis särtsu! 🙂

Hotelli koridorid nägid välja nagu kainerid. Telekas ükspäev uudistes näitas kainereid ja tegelikult olid telekas nähtud kainerid isegi nagu uhkemad. Ju olid just RENOVEERITUD 😀

Spaa hotelli osa, Estonia Medical Spa & Hotel

Saatsin seal olles ühele tuttavale need koridori pildid ja ta ütles midagi sellist, et hoidke siis uks lukus, et äkki tuleb doktorotädi klistiiriga. Suht “Wayward Pines”, ma ütleks. Ma oleks ilmselt šoki saanud, kui ma poleks varem teadnud, mis olukord seal on. Mehega nädalalõpu veetmiseks ma valiks iga kell Hedon Spa (või misiganes teise spaa :D), ma ei kujuta lihtsalt üldse ette, et ma sinna kaaslasega romantikat tegema läheks, ometi oli seal kõriauguni paare.

Tuba oli nagu ühikas, samas voodi oli magatav ja pesud puhtad. Vets töötas. Sooja vett oli, surve normaalne. Pildilt paistab isegi parem kui tegelikkus. Parim on see pudeliavaja naela küljes rippumas. Klassika.

Spaa osa oli ajaga veidi amortiseerunud, kuigi üldmulje on kaasaegne. Aga noh plaadike siit lahti ja plaadike sealt. Jalaluumurruke siit või sealt. Üks koht suure basseini ääres oli tegelt päris rõve, oleks ma paari aastase lapsega olnud, oleks isegi kurjaks saanud. Suht ettevaatlik pidi mõnes kohas olema. Hamami lamamiskohas moasiiklpaadid osaliselt küljest ära, pole väga mõnus sellise pinna peal lamada ja sauna nautida. Ja noh veel nipet näpet. Sooja mullivanni kahjuks ei olnud. St mullivann oli küll, kus saaks vedeleda ja lasta mullidel oma seljaga tegeleda, aga see oli 32 kraadi. Inimese kehatemperatuur on 36 kraadi. Seega lihtsalt lebodes hakkab seal kohe külm. Mullivanni temperatuur peab olema 36 kraadi! Aga jaapani vann ja aurusaun tegid oma töö mõnusalt ära.

Hommikusöök oli selle hinna ja hotelli kohta ikka väga rikkalik. Õhtusöögil oli ka valikut, aga maitsed pigem sellise koduse söökla omad. Kõhu saab täis.

Üldiselt olen mina küll meie minipuhkusega rahul, sest me teadsime, mis meid ootab ja meie ootused olid madalad. Läksime lihtsalt kohta kus ööbida ja kust saaks hommikumantli väel (nende eest peab eraldi maksma!) ujuma minna ja seda me saime!