Minul kodupoodi ei ole. Või noh.. Töönädala sees on mu kodupood enamasti Peetri Selver ja Soo tn alguses olev Rimi. Nädalavahetusel pigem Rocca Prisma. Ja siis käin ma veel ka siin Telliskivi Rimis ja Solarises ja Ülemiste Rimis…

Ühesõnaga mingit lemmikut ei ole, valin asukoha järgi, sest kui aus olla, siis mädanud ja hallitanud kirsstomatit leian ma nii Selverist kui ka Rimist ja torssis või hullude teenindajate otsa võib ka sattuda igal pool. Just nägin, kuidas psühhopaadist (vähemalt selline mulje jäi mulle) Peetri Selveri teenindaja nüüd Ülemiste Rimis tööl on. Annaks jumal, et tal nüüd rohud peal on, et uues töökohas pikemalt kui 2 kuud suudaks vastu pidada. Ja samamoodi nagu kehva teenindaja otsa suva poes, võib sattuda ka väga ägeda teenindaja otsa igal pool.

(Maxima, Maksimarketi, Konsumi kohta mul kogemus täiesti puudub, nendes ma pole käinud.)

Aga tegelikult tulin kirjutama, et tahtsin osta täna kukeseeni. Selveris oli karp väga ilusate kukekatega 2,99 eur. Jajah, turul võib see maksta 2 korda (??) vähem, aga ma just kirjutasin 2 lõiku sellest, kuidas ma käin poes asukoha järgi, ehk et olen mugav. Seega ei aja mind turule küll ükski vägi. See hinnavahe ei tasu end ära, kaotatud aeg on kallim. Ning ma ei näe pointi minna neid kukekaid kuhugi ERALDI ostma, pigem lähen siis juba metsa seenele.

Kassas proovis teenindaja nii ühte kui ka teist pakki läbi lüüa, aga kahjuks teatas mulle, et tal pole võimalik neid müüa, sest neid koode justkui pole olemas, kassa ei tundnud neid ära.

Küsisin viisakalt, et ma mis siis nüüd saab, sest ma tahan need ikkagi osta. Kutsuge keegi? Ta soovitas mul nende karpidega minna puuviljaletti ja otsida sealt töötajat, kes mind aidata saaks. Maksin ülejäänud asjad ära, toppisin tseki kotti, võtsin seened ning ostetud asjad, ning läksin püüviljaletti müüjat otsima. Muidugi ei olnud seal kedagi.

Leidsin ühe tädi aga konservide juurest ja palusin abi. Tema arvas, et ma võiksin infoletis õnne proovida.

Infoletid on teatavasti aga poest VÄLJAS pool. Ma ei saa ju kaks karbi maksmata seentega suvaliselt poest välja kõndida. Ootasin siis uuesti kassajärjekorras oma korda, et kassatädile muret kurta, kuidas ma siin oma seentega, mis tehniliselt küll polnud veel minu seened, vangis olen. Ta ei mõistnud mind esimese hooga, et miks ma seentega infoletti minna ei saa.

“Mul on nende eest MAKSMATA ju! Ma ei saa ju nendega lihtsalt minema minna!”

Kerge sellise vihje peale tal koitis ja pakkus end kenasti abiks, et saadab. Eskortis mind siis infoletti, kus üks noormees mind asjalikult vastu võttis. Ta sai probleemist aru ja suht ruttu ajas asja korda. Seletas ka, mis juhtunud oli – keegi oli koodid süsteemi sisestamata jätnud.

Mulle tundub, et infoleti töötajad on poes ühed targemad inimesed üldse, haldavad kõike. Seal samas sain ma ka nüüd nende seente eest maksta. Hea meelega käiks iga kord infoletis maksmas.

Noh selline väike aps, keegi oli midagi unustanud sisestada. Arvestades kui palju neil erinevaid kaupu on, siis ikka juhtub. Vist suure poe paratamatus, et üks ei tea midagi, proovi kedagi teist leida, teine saadab veel kolmandasse kohta? (Hea et üldse sinna teatud kohta ei saadetud)? Ja siis peab ekslema poes ja leidma töötajaid, kes aidata saaks. Äkki väike protseduuri reegel juurde, et mis teha, kui selline asi juhtub. Ei ole mõtet solgutada inimest sinna ja tänna osakonda, oleks võinud mind ju kohe infoletti eskortida. Või väike telefonihelinake kuhugi, kust keegi töötaja teatud kassa juurde appi tuleks ja asjaga tegeleks, et järjekord asjata ei viibiks… Võtke standardolukorrad töötajatega läbi 🙂

On teil lemmik kodupood?