Mulle tundub, et mattide müüja on valinud oma toote promomiseks väga õige influenceri. Ei kujutaks ette, et neid higistamiseks, tervenemiseks (?) ja kaalu alandamiseks (?) mõeldud kookoni moodi inframatte promoks oma storydes näiteks Helen Adamson, kes alustab oma igat päeva joogaga, käib iga päev taliujumas (suvi tuli küll vahepeal vahele, aga nüüd on väidetavalt alustamiseks õige aeg) ja vist lausa iga päev ka looduses jooskmas või rattaga sõitmas. Nii et oma toote esindaja valimisega on küll täppi pandud ja tagasidest tundub, et ka tellimusi tuleb omajagu. Näiteks 30 müüdud matti x soodushind 400 eurot (muidu 489 eurot) = 14 00 eurot. 100 müüdud matti teeb juba 40 000 eurot käivet. Ilma soodustuseta 48 900. Mati omahinda ma ei tea, seda võime vaid aimata. Eks kulusid on muidugi ka, aga tundub päris tõhus äri. Kui jätkusuutlik, seda näitab aeg.

Ma ei saanud päris täpselt aru, millest aga probleem tekkis – kas seepärast, et a) Eveliisile ei meeldi kilekotis suures koguses higi, b) mati hind või c) ta ei usu selle toimesse? Ma võiks kõik need kolm punkti ka enda arvele kirjutada, aga kui mind keegi nende tunnete pärast risti lööks, tunduks see väga ülekohtune. Miks mulle peaks meeldima suur kott täis enda või kellegi teise higi? Miks mulle peaks tunduma see sooduskoodiga hind (400 eurot) superpakkumine? Miks ma peaks uskuma selle mati kaalu alandavasse mõjusse, kui üldtuntud tõde on, et higistamise tulemusel kaalu kaotamine on vee arvelt? Miks? Aga oleme avatud meelega…

Läksin siis mati kodulehele. Seal on tõepoolest mati kohta kohe esimese punktina kirjas (tsiteerin): “Tõhisaim vahend kaalukaotuseks”. Vabandust, aga see väide tundub mulle kahtlane. Kas tohin selles punktis kahelda? Paar lõiku edasi: “Sentimeetrid ja üleliigsed kilod kaovad ning tänu sellele paraneb ka enesetunne ja tervis.” 

“Peale 7, 10´e või 14´e päeva kuuri, väljuvad kehasse kogunenud toksiinid, keha saab tugeva tõuke, kaal hakkab vähenema ja tervis paranema.” Nüüd justkui öeldakse, et pärast kuuri saab keha tõuke ja kaal hakkab vähenema. Lihtsalt iseenesest? Kuidas see võimalik on?

Tsiteerin veel: “Kui käiakse tavasaunas moodustab vesi 90-97% higi koostisest, kuid infrapunamatis 70%. Ülejäänud 20-30% arvelt tuuakse organismist välja mürgiseid ainevahetusprodukte (rasvad, kolesterool) ja raskemetalle (vaske, elavhõbedat, pliid, alumiiniumi, niklit, tina).” Kas tõesti on pärast matiga higistamist selles kotis higi sees 20-30% kõiki neid asju, kaasa arvatud rasva? Mis protsent sellest siis rasva moodustab?

Kui te olete samuti minuga samas paadis ja kahtlete (ja nii kalli ostu puhul on ju täiesti normaalne, et inimene kahtleb, uurib ja kaalub otsust), kas toodet kasutades ikka hakkab kaal langema, siis ka sellele, kui teie kaal langema ei hakka, on lahendus. Nimelt on inframati Facebooki lehel kirjas: “Inframati kuuri ajal kaal ei lange või langeb väga vaevaliselt? Peale matikuuri tuleb kaotatud kaal tagasi? /—/ Sellisel juhul võib sul olla toidutalumatus.” Aga ka sellele on lahendus – soovitatakse loobuda inframatikuuri aja alkoholist, sest alkohol paneb kaalu seisma või isegi tõstab seda. Samuti soovitatakse jätta menüüst välja gluteen ja piimavalk. Peale selle kutsutakse teatud stuudiosse külla, sest neil on hetkel väga hea pakkumine kõigile, kes mati ostnud. Kindla diagnostikaga aidatakse välja selgitada, kas ja milline toidutalumatus inimesel on ja test on loomulikult supersoodsa hinnaga! Nii et ärge muretsege, kõigele on lahendus ja veel väga hea hinnaga!

Aga… ärritumise ja enda häirida laskmise asemel oleks olnud ilmselt parem PR taktika teha väike koostöötrikk ja saata ka Eveliisile see inframatt. Las siis proovib ära, äkki saab ka LÕPUKS saledaks, parema une ja kenama näonaha. Kõik ju teame, et see elu tal seal Ussipesas ole vahel päris stressirohke. Kuna matitamise ajal soovitatakse loobuda ka alkoholist, saab ta äkki oma veinisõltuvusest ka lahti ja saaks omakorda promoda, kui hea tootega tegu on.