Kristiine Keskusega on mul selles mõttes nagu hästi, et kui ma sinna sisenen, satun Telia müügimeeste märgistatud territooriumile, aga kuna mul juba on leping Teliaga, siis ma saan sealt naeratades mööda kõndida. Edasi Prisma poole lähenedes satun ma nende “teiste” küüsi*, aga ka sealt võin julgelt mööda marssida, sest isegi, kui ma vormistaks oma teel nende “teistega” lepingu, siis tagasi minnes ja keskusest väljudes peataksid mind uuesti Telia tüübid ning lõplikult lahkuksin ikkagi Telia kliendina. Seega nulliring ja võtan endale õiguse kogu see kadalipp üle lasta, sest tulemus niikuinii ei muutuks 😀

Kuigi täna loivasin keskusest välja, mõlemas käes suured toidukotid, maasikad, ostetud padi, aga Telia tüüp püüdis mu pilgu ikkagi oma naeratusega kinni. Naeratasin vastu, viitasin oma kotimajandusele ja hõikasin, et mul on jõutreening (mis peaks vihje andma, et ma nagu ei viitsi ausalt praegu). Mille peale hõikas ta rõõmsalt: “Aga puhkaks kätt vahepeal?!” Hea meelega oleks veel üle õle tagasi talle vastu hõiganud, et äkki ta hoopis puhkaks jalga vahepeal, aga ma ei suuda ka nende poiste ja tüdrukutega ebaviisakas olla (kui nad just eriti nagla ei pane), nad on noored ja teevad lihtsalt oma tööd, nautides seda müügiprotsessi siis või mitte. PS: Äga järgmine kord pakun talle välja, et kui ta mu kotid autosse aitab tassida, siis ma annan talle 5 minutilise võimaluse.

Ma ei küsi, et mis juttu teie nende müügimeestega puhute, aga mind huvitab, et mis stiiliga ja kuidas te neist möödute.

  • Nina telefonis ja teesklete, et teil on pingeline chat pooleli?
  • Telefon kõrva ääres ja teesklete, et räägite parasjagu telefoniga?
  • Selg sirge vastate silmsidele ja tervitate ja vabandate, aga liigute edasi?
  • Vaatate maha ja lähete kiirel sammul kõige suurema kaarega neist mööda?
  • Kaaslasega koos minnes teesklete tulist omavahelist arutelu?
  • Möödute neist nagu neid poleks olemas, mis sest, et saate aru, et nad on teid hõiganud?
  • Lähete iga jumala kord lepingut ringi tegema? 😀

Ma olen neist kõike teinud, välja arvatud viimast!

Hommikul oli mul Selveris huvitav kogemus, natuke kurb ka. Kogemusest tean, et selles Selveris hommikuti tihti kassad täiesti tühjad, ning võtsin puldi. Ostu juba sooritades, oli mul selja taga vanem proua, kes küsis teenindajatelt, kas tõesti ühtegi kassat avatud ei ole. Ei olnud! Tal paluti iseteeninduskassat kasutada. Proua tahtis aga hoopis juhatajaga rääkida. Üks teenindaja jooksis proua juurde, kes oli end kassa ette sättinud, ja toimus umbes midagi sellist:

Teenindaja: “Aga te saate kasutada Partnerkaarti ja iseteenindust…”

Proua: “Ma ei taha iseteenindust kasutada! Palun kutsuge juhataja, ma tahan temaga rääkida!”

Teenindaja: “Aga ma aitan teil iseteenindust kasutada.”

Proua: “Ma EI SAA mingit iseteenindust kasutada, mul on käsi haige. Kutsude juhataja!”

Teenindaja: “Aga ma AITAN ISE teid, mul on vaja ainult teie Partnerkaarti, te ei pea ise rohkem midagi tegema seal Iseteenind…”

Proua: “Juhatajaaat!”

Sel hetkel tundus, et ükskõik, mida prouale öeldakse, kui seal sees on sõna “ISETEENINDUS”, siis läheb ta lukku ja nõuab juhatajat. Ma tegin ise ka selle Partnerkaardi iseteenindussüsteemi endale alles ca pool aastat tagasi selgeks 😀 Enne tundus nii keeruline, aga ühele vanaprouale võibki see keeruline vist olla… Mõned teised vanemad daamid kasutavad aga küll. Päris raske võib olla igasuguste iseteeninduste ja äppide maailmas elada, kui mälu juba halb, silmad ei seleta ja käed värisevad 🙁

Hmm.. Praegu mõtlen, et naljakas, et kui me reaalselt TAHAME osta, siis suunatakse meid iseteenindusse. Kui me EI TAHA osta, siis pommitavad meid müügimehed ja teevad ostu meie eest lausa ära. Tehke sinna kaubanduskeskuse-siseste müügimeeste punktide juurde ka iseteenindused – tahan kasutan seda müügimeest, tahan, ei kasuta.

*Ma tegelikult ei tea, kas seal Prisma pool on praegu ka need “teised”… LHV mu meelest seal ei ole, ikka vist mingid operaatorid.

Foto: pixabay.com (Ei ole Kristiine Keskus).