Tüüpiline mina:

“Karl, ma ostsin sulle jäätiseid!”

3 tunni pärast söön ise kõik ära.

*

“Kui ma koju tulen, siis mul on sulle sushit.”

Tulen koju ja söön need ise lihtsalt ära.

*

“Kuule, ma sõin su pomelo ära, aga ma ostsin sulle täna uue.”

Ja siis söön ka SELLE pomelo 3 tunni pärast ära.

Täna ma täpselt seda asja tegingi, aga mulle jäi sellest pomelost veel väheks, tahtsin veel. Karlile soovisin samuti uue asemele osta. Mitte et meil erinev külmkapp oleks, aga ma muidu pomelot ise väga osta ja koorida ei viitsi, see rohkem tema teema. Võtsin lahti e-selveri – liiga hiline tarne. E-prisma – vabu aegu üldse pole. Võtsin e-maxima ja sain teada, et nad nüüd uue nimega – babora.ee. Suva see nimi, kell 18.00 oli täiesti vaba tarneaeg. Läksin puuviljadesse. Pomelo täitsa olemas. Vajutan selle ostukorvi ja järksu ilmub mu ekraanile teade:

Maksimaalne kogus/kaal on ületatud. Kui ikkagi soovite soetada toodet nii suures koguses, siis palume võtta meiega eraldi ühendust E-R 8-18 e-maili teel: info@barbora.ee ja märkige täpne toote nimetus, kogus, tarnekuupäev ja aadress.

Kõrval näitab ostukorv, et ostsin neid just 100 tk.

Screenshot nende e-poest

Okei, midagi läks valesti. Teen ostukorvi tühjaks ja proovin uuesti.

Screenshot nende e-poest

Avastan, et teised puuviljad on kg-des, pomelo aga tk-des. Äkki on selles asi. Vajutan koguse tk-deks ja automaatselt saan osta TUHAT pomelot 😀 Kuna ma 2000 euro eest pomeloid siiski osta ei soovi ja e-maxima/babora palus nii suures koguses pomelote ostmisel üldse eraldi ühendust võtta, siis jääb ära. Vajutan need aga endale korvi, lootes, et äkki saan ostukorvis kogust kahe pomeloni vähendada. Selgub, et ei saa, sest nii, kui klikin, kaovad pomelod mu ostukorvust ära.

Sorry, Karl, ma ei saa sulle pomelot osta.

Ise poodi ma ometigi ju minema ei hakka. Võtan siis hoopis viinamarju, õunu, hurmaad, 4 pakki päevalilleseemneid, erinevaid jäätiseid, piima… Nipet-näpet veel. Nende kaupadega sujub kõik sujub ilusti ja õigel ajal oli ka kuller ukse taga.

Päise foto: pixabay.com