Süsteemi viga
Käisin nädalavahetusel oma mobiilioperaatori juures ja vormistasin mobiil-ID. Uut SIM kaarti mul väidetavalt vaja ei läinudki, sest kunagi juba mobiil-ID tehtud ja vaja oli vaid aktiveerida. Kirjutasin lepingule alla. Tulin koju, läksin politsei-ja piirivalve kodulehele viimast klikki tegema ja… See ütleb, et teil pole mingit mobiil-ID’d ja pöörduge selleks oma mobiilioperaatori poole. KUST MA JUST TULIN!
Edasine näide on sellest, kui kasulikud ja abivalmid on igasugused info@blablablaaaa e-mailiaadressid, mis on loodud klienditoeks ja selleks, et infot vahetada.
Lühidalt minu kiri: “Tere. Käisin eile Teie XXX esinduses mobiil-ID’d vormistamas. Login aga kodus politsei- ja piirivalve lehele ja seal punaselt kirjas: “Teil puudub kehtiv mobiili ID” ja peaks nagu uuesti teenindusse minema seda sõlmima. Ma just tulin sealt, mis toimub?”
Mulle vastatakse põhimõtteliselt lakooniliselt, et tere, ei tea kahjuks, mis Teil seal valesti läks, meie ei saa mobiil-ID’d läbi e-maili teha, pöörduge lähimasse teenindusse.
Mina vastu, et see ei ole normaalne, sest ma just tulin sealt ja mul on leping. Küsin, kas tahate, et saadan Teile koopia, sest ma ei kavatse kuhugi uuesti tulla.
Nemad põhmõtteliselt jälle vastu, et, tere, ei tea kahjuks, mis Teil seal valesti läks, meie ei saa mobiil-ID’d läbi e-maili teha, pöörduge lähimasse teenindusse.
Sel hetkel läksin ma juba vihaseks: Mul on leping. Mu lepingul on number, teenindaja nimi, kuupäevad ja kõik muu vajalik info olemas. Ma ei palu Teil e-maili kaudu mulle praegu mobiil-ID vormistada, vaid palun Teil täita oma lepingust tulenevat kohustust. Hetkel mul leping on, aga teenust mitte. Kui asi oleks vastupidine, et sõlmin Teiega lepingu, aga näiteks arveid ei maksa, tegeleksite Te sellega kohe. Saatsin ka lepingust koopia.
Mille peale LÕPUKS tuli vastus, et olgu, nad siis saadavad selle info teenindusse, kus ma käisin, ja seal uuritakse, mis juhtus, ja võetakse minuga ühendust.
Nagu AITÄH, seda ma ju palungi! Ja selleks läks… dadaaa trummipõrin – ainult KOLM minu e-maili!
Varsti tuleb siis kõne esindusest. Kõik väga viisakas. See sama naisterahvas helistab, kes mind teenindas. Ütles, et mul siiski on vaja uut SIM kaarti ja peaksin siis ikkagi tulema sellele järele. Kui ma küsin, miks Te siis mulle ütlesite kohapeal, et mul seda vaja ei ole, vastas ta selle nädala konteksti väga sobiva lause:
“Süsteemi viga!”
Foto: pixabay.com
SimSung
Systeemi viga oleks see kui vigane SIM kaart töötaks, aga on vaja välja vahetada. Viga istus ikka laua taga, ega suutnud tuvastada adekvaatselt olukorda, kohutavalt masendav on kui pead ise ütlema klienditeenindajale mida ta peab tegema ja kuhu vajutama, et midagi juhtuks.
Inimestel on õigustatud ootus, et klienditeenindaja on endale selgeks teinud oma töö.
Õnnetud inimesed on need, kes ei saa aru, et nad oma tegevusega on kahjulikud teistele. 🙂
mallukas
Ma ei suuda samast teemast posti teha, aga mul oli suht täpselt sama asi. Midagi ei töötanud, sada korda pidin kuskile jooksma ja lõpptulemusena ei saanud ma tehtud ei mobiil-ID’d (kuigi 100x käisin nende krdi Elisa esinduste vahet) ja uuendada ka ei saand. Muidu oleks vb suva, aga noh, kohtus on raske käia nii, kui ise Eestis pole ja allkirja andma peab 😀
#kohtualusteprobleemid
ebaparlikarp
Mis saab siis? 😀
mallukas
Sai see, et klopsisime nende viimase minutitega, kui ma veel midagi allkirjastada sain, mingi vastulause kokku koos mu juristist sõbrannaga ja saatsime e-toimikusse ära. Nüüd tuleb loota, et nad lähima 6 nädala jooksul sellega veel tegeleda ei jõua, või ei taha mingeid täpsustavaid dokumente, mida ma siis allkirjastama peaks. Kui see olukord tekkima peaks siis… eks ma peaks siis need dokumendid postiga Tenerifelt saatma 😀
ebaparlikarp
Arvestades, kuidas asjad venivad… jõuad 10 korda sealt Tenekalt tagasi ilmselt.
EloM
Kurb kui inimene nii tühiste asjade pärast endast välja läheb. Ma saadaks taolise kliendi pika kaarega p*erseauku :))
ebaparlikarp
Sa pole ju normaalne ka 😀
myyiu
see on jah mingi klientide kiiks, et nad imelikud tahavad mingit teenust ka saada… maksku pappi ja hoidku oma suu supi jaoks, onja:D
teisalt… klienditeenindajaga pole mõtet riielda, sest… kellel seda teenust vaja oligi?:D
soovitan ka vaadata surematut uumort “computer says no”
ebaparlikarp
No enda meelest ma ei riielnud, vaid püüdsingi puust ja punaseks teha.