Oi, kuidas mulle “meeldivad” need firmade standardvastused klientidele, kui on mingi s*taga hakkama saadud.

“Tegu on esimese taolise juhtumiga enam kui 20 tegevusaasta jooksul ning see on väga ebameeldiv üllatus kogu meie meeskonnale, kes on 100 protsenti pühendunud sellele, et kõiki meie külastajaid koheldaks ülima lugupidamisega,” avaldas Janevski kahetsust. (LINK)

Lasnamäe McDonald’s müüs kliendile hammustatud burgeri ja siis ütleb ettevõte selle peale, et nemad on kõik 100% pühendunud. Ma ei tahaks nüüd selle Janevski illusiooni oma meeskonnast purustada, aga teate, Teil on vähemalt üks inimene, kes ei ole 100% pühendunud!

Ühelt poolt saan ma aru, mis neil ikka öelda. Või äkki siiski… Ütle kõike muud, aga ära ütle, et te olete 100% pühendunud, kui te müüte hammustatud toitu.

Ükskõik kus…

Saad hallitanud juustu. Vastus – oi, kuidas see sai küll juhtuda, meil on kõik 100% kontrollitud.

Saad hallitatud tomateid. Vastus – oi, kuidas nüüd siis see juhtuda sai, meil on 100% kvaliteedikontroll.

Saad parim enne kuupäeva ületanud toitu. Vastus – oi, kuidas see küll juhtuda sai, meil käib müügiletis pidev kaupade üle vaatamine.

Saad ükskõik, mis paska, ikkagi on vastus, et oi, kuidas see küll sai juhtuda, meil on nii 100%… Kõik on nii 100% pühendunud hea näo tegemisele! Jumala värskendav oleks ühte ausat vastust ka kuulata vahelduseks, me saame ju aru, kõik on inimesed.

Pildil on minu enda tehtud burger. Kui olen jõudnud juba nii kaugele, et need asjad seal burgeri vahel, ei hallitagi karbist/purgist välja võttes, siis vähemalt võin ma seda burgerit enne endale serveerimist hammustada!