100% pühendunud hammustatud burgereid müüma!

100% pühendunud hammustatud burgereid müüma!

Oi, kuidas mulle “meeldivad” need firmade standardvastused klientidele, kui on mingi s*taga hakkama saadud.

“Tegu on esimese taolise juhtumiga enam kui 20 tegevusaasta jooksul ning see on väga ebameeldiv üllatus kogu meie meeskonnale, kes on 100 protsenti pühendunud sellele, et kõiki meie külastajaid koheldaks ülima lugupidamisega,” avaldas Janevski kahetsust. (LINK)

Lasnamäe McDonald’s müüs kliendile hammustatud burgeri ja siis ütleb ettevõte selle peale, et nemad on kõik 100% pühendunud. Ma ei tahaks nüüd selle Janevski illusiooni oma meeskonnast purustada, aga teate, Teil on vähemalt üks inimene, kes ei ole 100% pühendunud!

Ühelt poolt saan ma aru, mis neil ikka öelda. Või äkki siiski… Ütle kõike muud, aga ära ütle, et te olete 100% pühendunud, kui te müüte hammustatud toitu.

Ükskõik kus…

Saad hallitanud juustu. Vastus – oi, kuidas see sai küll juhtuda, meil on kõik 100% kontrollitud.

Saad hallitatud tomateid. Vastus – oi, kuidas nüüd siis see juhtuda sai, meil on 100% kvaliteedikontroll.

Saad parim enne kuupäeva ületanud toitu. Vastus – oi, kuidas see küll juhtuda sai, meil käib müügiletis pidev kaupade üle vaatamine.

Saad ükskõik, mis paska, ikkagi on vastus, et oi, kuidas see küll sai juhtuda, meil on nii 100%… Kõik on nii 100% pühendunud hea näo tegemisele! Jumala värskendav oleks ühte ausat vastust ka kuulata vahelduseks, me saame ju aru, kõik on inimesed.

Pildil on minu enda tehtud burger. Kui olen jõudnud juba nii kaugele, et need asjad seal burgeri vahel, ei hallitagi karbist/purgist välja võttes, siis vähemalt võin ma seda burgerit enne endale serveerimist hammustada!

4 thoughts on “100% pühendunud hammustatud burgereid müüma!

    1. Talle pakuti tema sõnul vaikimise eest tasuta einet, see solvas klienti veelgi. Kogu artikkel oli väga dramaatiline. Liiga dramaatiline, aga mina saan aru küll, miks sarnaseid asju inimesed jagada tahavad.

  1. Olen tööalaselt palju kliendi rahulolematusega tegelenud ja on raske leida ilusat vastust, mis mõjuks siiralt ja samas klienti rahustavalt. Ma olen olnud fraasi “püüame alati anda endast parima, aga…” kasutaja, sest lõppude lõpuks on see ju teatud mõttes tõsi. Ja tihti on vaene klienditugi sunnitud kõrgemate võimude poolt selliseid asju ütlema.
    Minu praeguses töökohas olen ma oma reegliks teinud süü enda peale võtmise kui mina kliendiga.suhtlema juhtun, isegi kui viga ei ole minu tehtud. Leian, et kellegi teise peale näpuga näitamine näiks kliendile suhteliselt nõme ja süüst kõrvale hiilimisena.

  2. oli kunagi üks olukord kanaeinega ühes kohas, ning olen tagasihoidlik ja samas sõin, aga tundsin ja nägin, et midagi on valesti, kana tundus sees veidi roosatäpiline ja vale miskit. kui ma läksin ikkagist ütlema, et kana tundub toores ja kas neil on ikka kõik õige seal. minu ülesanne ei olnd õiendada, vaid tähelepanu juhtida, siis üks juhtnaine, hakkas nähvama, et olete seda ju söönud ja kas tahate teist. ei mai taha teist, ma tahan, et oleks läbi küpsenud toit. mõeldi, et ma midagi hullult ära panen, kuid tegelikult hakati ise üleolevalt suhtuma.
    viskasin toidu ära ning väljusin, muidugi kui tol ajal kanaeine oli normaalsemast toorainest või etema kujuga sõin seda, enam mitte. samas olen väga häid kogemusi, teenindust jms saanud ka.
    olen andnud häid ja halbu tagasisidet teatud kohtades ja midagi pole hullu olnud.
    ükskord oli lemmiklooma heina sees mingi praht, tähelepanu juhtisin keskuse mail posti, ning ütlesin, et ei soovi uut kaupa ega tsekki pole alles, a järgmine kord olgu siis toode korras. kõik okei.
    ükskord oli kassi vedeltoidupakk läinud riknema(suurest pakk-karbi sees), lendas ümber, kriips oli sees pool maja haises jubeda leha järgi. küürisin kaua, õhutasin maja, lõhnastasin. andsin n.ö tootjale teada, et mida müüvad. soovisid teada partii nr jms, andsin pildid ja kõik, samas uut toodet vastu ei tahtnud, vaid et järgmine kord kõik korras oleks.
    seni pole enam vigu olnud. öeldi, et transpordi käigus või miskit võis juhtuda. veider.
    a andeks antav.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *