Täna avaldas EAS uue Eesti brändi
Täna avaldas EAS uue Eesti brändi.
Roosa praemuna?
Kuseloik?
Kuseloigud?
Jalgpalliväljak?
Loikudega jalgpalliväljak?
5 aastane proovib paintis joonistada?
Pablo Picasso?
Pablo Picasso palett?
Aa, rändrahn?
***
Aga “lille e” on nii nunnu, et tahaks lausa koju peenrale istutada. See on ka ainuke nii nunnu element.
Terje
Hämming. Kas keegi on üldse lugenud ka seda asja? Soovitan estonia.ee
Inglise keeles küll, aga täitsa arusaadavalt kirjutatud kontseptsioon – ei ole märki! Ei ole see laik mingi märk ega logo, oksendav siil ega midagi muud. Kui midagi on valesti, siis on valesti tehtud kommunikatsioon ja tutvustus, sest miks muidu saavd inimesed aru ja rõõmuga levitavad oma rumalust, et töötati välja vaid totakas värvilaik.
ebaparlikarp
Ma lugesin terve selle lehekülje läbi. Ja ma saan aru, et see on “tööriistakast”, millega saaks nüüd tööd tegema hakata. Kivid on šabloon ja kõik see muu jutt sinna juurde. See postitus on kerge huumor ju. Mis aga ei tee olematuks neid idiootseid riidest kotte, mille peal need rahnu motiivid, mis muide Eesti laulul ja Telial juba ammu kasutuses 😀
K.
Kogu selle brändinduse juures ma ei saa aru, miks see Eesti riik nii ebakindel peab olema 😀 KOguaeg ainult mingi suurustlemine – Euroopas on 65 rändrahnu, 60 neist asuvad Eestis, inimese kohta rohkem idufirmasid. Nagu what.
Mulle meeldib Costa Rica tunnuslause – Pura vida! Lihtne ja ilus.
ebaparlikarp
Väga hea tähelepanek. Eestlastel on alaväärsuskompleks 🙁
Katré
Kuule ära aja, Piasso tegi kordades paremaid asju! 😀
Katré
St Picasso ikka
ebaparlikarp
Tegi küll, aga käekiri oleks nagu veits sama 😀
Kristi
Ja selle tegija sai mitu tuhat palka? 😀
Tahan ka!
Kärdu
Mulle meeldis Raimond Kaljulaidi kommentaar ta enda mingis uudisvoos selle kohta:”Kogu lugupidamise juures, see, mis meile näib, ei ole ilmselt antud juhul tähtis. Pole meile suunatud ja me ei hakka seda kasutama.”
Milleks see tehti siis? 😀
ebaparlikarp
See on suunatud välismaalastele aga no kasutavad seda ju eestlased 😀