Eriti loogilised reklaamid
Vitaclinika saatis mulle reklaampostituse e-mailile. Täielik üllatus, sest tavaliselt saadavad mulle spämmi AINULT Mylook, Loverte, Selver, Hotelliveeb ja Hansapost. Kõik. Ma olin nii šokeeritud, et lausa avasin selle 😀 – “Valmistu suveks koos Vitaclinicaga” ja siis viis punkti, mis suveks kindlasti teha on vaja.
Paar punkti olid isegi loogilised. Näiteks, et mine lase oma veenilaiendid korda teha, kui tahad suvel inimese moodi elada. Või siis mine lase teha mingi näohooldus (ilma süstideta – nagu see üldse võimalik oleks?) teha, et oma morda suveks ja meigivabaks perioodiks ette valmistada. Blaa blaa.
Ja siis tuli pirn. Punkt 4.
4 – Enne puhkusele sõitmist laps olgu terve!
Kui planeerite puhkusele sõita soovitame enne lapse tervist kontrollida ja võimalikud tervisehädad välja ravida. Lapseeas on tervisehädade võimalus väga lai, Vitaclinika lastearst teab kuidas diagnoosida haigusi erinevas vanuses ja samuti uurida sümptomeid ning ravida nakkushaigusi.
Päriselt? Valmista end suveks ette – mine vii laps lambist arsti juurde?
Miks? Sest lapseeas on tervisehädade võimalus väga lai? Sest ainult Vitaclinika lastearst teab, kuidas diagnoosida haigusi erinevas vanuses ja samuti uurida sümptomeid ning ravida nakkushaigusi.
PS: Tervisehädade võimalus – päeva väljend!
PS 2: Äkki lasete kellelgi oma tekstid õigekirja mõttes ka üle vaadata.
ebapärlikarp
Jaa 😀 Aga noh, hea teada, kuidas suveks valmistuda 😀
belkumaa
“Haigusi erinevas vanuses…” 😀
On need siis nüüd erinevas vanuses haigused, lapsed või arst ise suudab ka veidi vanemana ikka veel diagnoosida? 😛
Eeldades, et on mõeldud lapsi, siis kas tõesti teised arstid ei suuda erinevas vanuses lastele diagnoosi panna? “Tere, mina olen 7 aastat õppinud arstiks ning suudan diagnoosi panna AINULT 4-aastastele.” 😀