Aga meie töötajad nuusutavadki tihti sefiire :D

Aga meie töötajad nuusutavadki tihti sefiire :D

Pärast energilist tööpäeva maandusin lõpuks kodus diivanil ja scrollin täiesti suvaliselt netti. Jõudsin kuidagi väga juhuslikult kuulsate Vahvlihaldjate Fabebookilehele ja loen arvustusi…

Keegi klient kirjutab neile:

“Eile oli Teie lett Kristiine keskuses ja mõtlesin, et käin toidupoes ära ja ostan omale lapsega jalutama minnes üht-teist head nosida. Kui aga kiirkassast väljudes teie leti kõrval toidukotti lapse käru alla pistsin, jäi silma, et teie töötaja nuusutas ühekaupa kätte võttes sefiire üle. Peale seda kadus igasugune tahtmine teilt midagi kaasa osta…”

Ma ei tea, miks, aga kuigi ma ei ole seda letti neil kunagi näinud, siis kujutlesin elavalt ette, kuidas too töötaja neid maiustusi ükshaaval nuusutas. Muigasin mõttes. Ja siis lugesin ka Vahvlihaldjate vastust:

“Tänud selle kirja eest! Meie töötajad tihti nuusutavad sefiire, et aru saada nt ühte värvi sefiiride puhul, et kas tegu on näiteks ploomi või punase sõstra sefiiriga. Sefiiridel on meeletult hea ja eristuv lõhn ning NUUSUTAMINE ei kahjusta mitte kuidagi sefiiri ega vähenda selle lõhna, maitset ja kvaliteeti. Küll aga parandab see klienditeenindust, sest kui inimene soovib ploomisefiiri, siis selle ta ka saab. Nuusutamine on VET ametiga kooskõlas.”

😀 😀 😀 Kas mina olen imelik või see ongi lihtsalt nii naljakas, et ma lausa pidin seda tulema blogisse jagama? 😀 See kõlab täiesti absurdselt ju! Meie töötajad tihti nuusutavad sefiire :D, sest neil on meeletult hea ja eristuv lõhn 😀 Ja see parandab veel ka klienditeenindust!

Veel humoorikam oli selle kliendi hilisem vastus:

“Tänan hilise vastuse eest! Leidsin uue käsitöö sefiiride kohviku, kus suudetakse sefiire eristada ka ilma nina sisse pistmata.”

😀 Hea, et nad ei hammusta sealt tükki, sest ma eeldan, et peale meeletult hea ja eristuva lõhna on neil sefiiridel ka meeletult hea ja eristuv MAITSE!  Aga seda ilmselt VET ametiga ei kooskõlastaks. Samas mine tea, äkki see parandaks Vahvlihaldjate klienditeenindust veel rohkem!

Foto: pixabay.com

22 thoughts on “Aga meie töötajad nuusutavadki tihti sefiire :D

    1. Ma ei tea, mul oleks küll rõve, kui keegi kõiki lahtisi tooteid näperdaks ja nuusutaks 😀 Nuusutagu vähemalt nii, et kliendid ei näe 😀

      1. No ma pean sind nüüd kurvastama, et neid sefiire ega ka muid lahtisi tooteid pole mitte armas jumal sinna letile loonud. Neid on ikka kõvasti üle ühe inimese juba katsunud. 😀

        Mu arust ka pseudokas ja Vahvlihaldjatelt paras vastus suht totakale “tagasisidele”.

        1. Kirjutasingi ju, et ajas muhelema see kliendi esimene kiri. Tegelikult esimene asi, mis mul pähe tuli, oli see, et äkki töötaja nuusutas sellepärast, et saada aru, kas on halvaks läinud 😀 Aga vastus kliendile on minu silmis ikkagi liigne ja ebavajalik ülbitsemine.
          Ma ei kurvasta selle pärast, mis kirjutasid, ma olen kursis, et müüjatel võivad olla erinevad sanitaarkombed. Aga ma nüüd vb kurvastan hoopis sind – kõik ei pese pärast vetsus käimist käsi 😉 😀

          1. Mina küll ülbitsemist välja ei lugenud. Minu meelest vastati ka hästi. 🙂 Vaevalt tõesti, et nuusutasid, kas on halvaks läinud. Ilmselgelt kui nad ei teaks, kaua nende sefiir säilib, siis nad oleks selle nuusutamisaktsiooni teinud juba enne sefiiride kohale toomist. 😀

          2. See, et nuusutasid, kas halvaks läinud, oligi ju minu välja mõeldud fiktsioon. Ma jagasingi seda lugu, sest see on naljakas! Mitte et veterinaarametit peale saata 😀

      2. Aga äkki muidu ei näinudki. Ainult kiirkassast väljudes toidukotti käru alla pistes avanes selline vaade 😀 Vaene vahvlihaldjas ei olnud sellega arvestanud, et just siis kui ta nuusutada tahtis, keegi teda sellise nurga alt teolt tabab.

  1. Kuna, lõhnaained on värvitud, siis kõik sefiirid on valged ja eristada saabki neid lõhna järgi, kui valmistamise ajal ei selekteerita või eri vormides ei tehta. Aga hea reklaam, see töötab ja sa oled seda jaganud, nüüd tead, et sefiir lõhnab ja kus seda saada, vähemalt üritad ka seda nuusutamist näha. 🙂

    1. Mis mõttes kõik sefiirid on valged? 🙂
      Vahvlihaldjates on küll nende omad ikka värvilised, vähemalt osad neist

  2. Kohvikus töötades üks naine (keskealine) pistis pea peaaegu saiakorvi, meie kutsusime teda saianuusutajaks. Hiljem üks kohvikus käiv püsiklient ütles, et proual pidavat kehv nägemine olema (silt oli korvi ees) ning talle ei pidavat oma sõnul prillid sobima/teevad vanaks..nojah 😀

  3. Kas polnud sellel keemiapommist croissandil 7days mitte reklaam, et saad midagi sellist mida keegi varem puutunud ei ole?
    Ma eelistaks näiteks nende kahe võrdluses igal juhul üle nuusutatud KÄSItöö sefiiri 😁

  4. Mulle väga meeldib Vahvlihaldjate vastus. Meeldib, sest seda juhtub harva, et kliendi kaebuse peale ei lenda poe omanikud või muud ülemused suurt süvenemata teenindajat sõimama (kõik kliendi meeleheaks), vaid et astusid oma töötaja eest välja. Väga tervitatav suhtumine mu silmis.

    Kui need sefiirid seal müügisaalis suht lahtiselt on, on nad saja ostja poolt juba nagunii üle köhitud jms. Õhus lendleb nagunii kõike, mis see üks nuusutamine enam..

  5. Selle peale tuli mulle meelde üks väheseid kordi kui tahtsin omale poe pirukaletist saiakest osta. Kui letini jõudsin, nägin selle juures ema ja last, kes rahumeeli paljaste kätega saiakeste sees sobrasid ja parimaid palu kõva seletamise teel välja valisid. Kui tädi mind nägi, siis lõpetasid nad küll sobramise ära ja lahkusid. Inimesed on tõepoolest erinevad, aga too kord olin ausalt öeldes piisavalt šokeeritud, et ei saanud selle peale sõnagi suust. Pärast küll kahetsesin, et oleks võinud ikka uurida, et kas tädi ise tahab süüa saiakest, mida teised enne teda on näppinud 😀

  6. Ma käisin üheks päevaks proovitööl ühes kohvikus Saksamaal…päev algas sellega, et hiidkülmikust toodi välja koogid/saiakesed ja katsuti need kõik ükshaaval ilma kinnasteta läbi. Kui kook oli pehmemapoolne, siis veel kõlbas…. ja nii võib oletada, et nii mõnigi saiake oli mitu korda mitme inimese poolt läbikatsutud. Mingist ametlikust säilivustähtajast polnud keegi midagi kuulnud..
    Lugesin postitust ja muigasin: nii hea, et see pidev näperdamine tõstis klienditeeninduse taset, sest keegi ei pidanud saiakest mugides oma hambaid murdma😂😂😂

  7. Nii, reklaam toimis! Käisin täna spetsiaalselt Vahvlihaldjates. Müüja nuusutamisega vahele ei jäänud 🙁 ja kotti tõstis maiused ka tangidre ja mitte varvastega.
    Aga kuku pikali kui head sefiirid..

  8. Käisin ühel väliüritusel, müüdi kodust ja värsket õunakooki. Letil olev viimane tükk telliti ära ning järgmine klient küsis, et kas seda kooki saab veel. Teenindaja ehmus kergelt, aga ütles et ikka saab. Kohmitses oma boksis edasi-tagasi, otsides värsket koogikest taga ning tõmbas lõpuks leti alt koogikarbi välja. Kook seal sees oli juba parajateks tükkideks lõigatud. Võttis terve koogi karbist kahe käega välja, lükates sõrmi võimalikult palju koogi alla, lõi laraki alusele, pani letile ning seejärel tõstis oma käekesega 10cm kõrguse laguneva koogitüki kenasti taldrikule. Kuna õunatükid kippusid koogipõhjalt maha kukkuma, ladus ta käega ka tükikesed tagasi paika ja lasi kunstvahukoort katteks peale. OMFG. Ta näppis ja sobras selles koogis korduvalt. Päris kohutav. See leidis aset Hollandis, vb on seal nii kombeks 😀

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *