Pärast energilist tööpäeva maandusin lõpuks kodus diivanil ja scrollin täiesti suvaliselt netti. Jõudsin kuidagi väga juhuslikult kuulsate Vahvlihaldjate Fabebookilehele ja loen arvustusi…

Keegi klient kirjutab neile:

“Eile oli Teie lett Kristiine keskuses ja mõtlesin, et käin toidupoes ära ja ostan omale lapsega jalutama minnes üht-teist head nosida. Kui aga kiirkassast väljudes teie leti kõrval toidukotti lapse käru alla pistsin, jäi silma, et teie töötaja nuusutas ühekaupa kätte võttes sefiire üle. Peale seda kadus igasugune tahtmine teilt midagi kaasa osta…”

Ma ei tea, miks, aga kuigi ma ei ole seda letti neil kunagi näinud, siis kujutlesin elavalt ette, kuidas too töötaja neid maiustusi ükshaaval nuusutas. Muigasin mõttes. Ja siis lugesin ka Vahvlihaldjate vastust:

“Tänud selle kirja eest! Meie töötajad tihti nuusutavad sefiire, et aru saada nt ühte värvi sefiiride puhul, et kas tegu on näiteks ploomi või punase sõstra sefiiriga. Sefiiridel on meeletult hea ja eristuv lõhn ning NUUSUTAMINE ei kahjusta mitte kuidagi sefiiri ega vähenda selle lõhna, maitset ja kvaliteeti. Küll aga parandab see klienditeenindust, sest kui inimene soovib ploomisefiiri, siis selle ta ka saab. Nuusutamine on VET ametiga kooskõlas.”

😀 😀 😀 Kas mina olen imelik või see ongi lihtsalt nii naljakas, et ma lausa pidin seda tulema blogisse jagama? 😀 See kõlab täiesti absurdselt ju! Meie töötajad tihti nuusutavad sefiire :D, sest neil on meeletult hea ja eristuv lõhn 😀 Ja see parandab veel ka klienditeenindust!

Veel humoorikam oli selle kliendi hilisem vastus:

“Tänan hilise vastuse eest! Leidsin uue käsitöö sefiiride kohviku, kus suudetakse sefiire eristada ka ilma nina sisse pistmata.”

😀 Hea, et nad ei hammusta sealt tükki, sest ma eeldan, et peale meeletult hea ja eristuva lõhna on neil sefiiridel ka meeletult hea ja eristuv MAITSE!  Aga seda ilmselt VET ametiga ei kooskõlastaks. Samas mine tea, äkki see parandaks Vahvlihaldjate klienditeenindust veel rohkem!

Foto: pixabay.com