Kohvi-kohvi-kohvit
Keegi kirjutas selle reklaamteksti, keegi kinnitas selle, keegi trükkis selle ja kõik vaatasid, et ohh, super!
Kõik nad arvavad, et
kohvi
kohvi
kohvit?!
Keegi kirjutas selle reklaamteksti, keegi kinnitas selle, keegi trükkis selle ja kõik vaatasid, et ohh, super!
Kõik nad arvavad, et
kohvi
kohvi
kohvit?!
Liisa
Ma mõtlen iga kord sama kõigi vigaste reklaamide puhul. Ühe inimese teadmatusest, veast, infopuudusest jmt ma saan aru. Ma viitsin haruharva nokkida mõne üksikisiku vigade kallal. Aga kui mingi tiim toodab valmis reklaami, kus on täiesti kohutavas vormis esitatud järgarvud, käänded, pöörded, lihtsalt lauslollus… Miks? Kuidas? 🙁
Eerika
Triin, see ikka kohvi-kohvit-kohvitit kamoon!
ebaparlikarp
😀 pardon!