Ma käin tihti Peetri Selveris ja üldiselt on seal täitsa normaalsed kassapidajad. No okei, olen tähele pannud ühte, kes miskipärast kassalinti eriti kasutada ei taha ja käega lükkab iga toote ise sinna lindi lõppu, kus ostja need tavaliselt kilekotti paneb. Siis ta uurib veel iga toote etiketti hästi põhjalikult ja lõpuks ka arvet, nagu suudaks silmadega paari sekundi jooksul tuvastada, kas arvuti on teinud vea või mitte (võibolla on ta peast arvutamise talent). See teeb ta küll mega aeglaseks, aga muud ei ole talle ette heita.

Täna aga sain ma keset päeva Peetri Selveris läbi sõimatud. Miks? Sest ilmselgelt on sinna tööle võetud uus teenindaja, kes on saiko. Ma ei ütleks seda, kui ma arvaks, et sellel teenindajal oli kehv päev ja lihtsalt ei suutnud end talitseda. Aga ma tõesti arvan, et see uus kassapidaja on saiko.

Kassapidaja lõi läbi muude asjade hulgas läbi ka minu vetikakrõpsud, mis ilmusid ekraanile vale hinnaga ehk täishinnaga, olles saalis oleva etiketi järgi allahinnatud. Võtsin need teiste asjade hulgast ja ütlesin viisakalt, et need on vale hinnaga. Kassapidaja sõna otses närvitsedes karjus minu peale, et tema ei saa midagi teha, see on NENDE viga. Et minge infoletti ja rääkige seal, et on vale hinnaga. KLASSIKA eksole?! Aga edasi…

Ütlesin, et ma saan aru, et teie ei saa midagi teha, aga palun võtke need siis arvelt maha, ma ei soovi neid täishinnaga osta. (Ta ei olnud toodete läbilöömist veel lõpetanud).
Selle peale karjus ta mulle hüsteeriliselt vastu: “Miks te siis varem ei öelnud? Minge infoletti ja küsige raha tagasi.”

Sel hetkel ma mõtlesin tõesti et wtf ja küsisin sõna otseses mõttes, et mis te teete nalja praegu või? MISMÕTTES VAREM? (Siis kui autot parkisin või? – Seda ma muidugi ei öelnud). Ma just PRAEGU ju nägin, et see ei ole letis oleva hinnaga siin ekraanil, millal varem ma pidin ütlema? Palun võtke see maha, ma tean ju, et te saate seda teha.

Selle peale hakkas kassapidaja toodet maha võtma, pobisedes omaette, kuidas ta ei leia seda. Aitasin leida. Sai tehtud.

Millalgi selle sõimamise vahepeal, siis kui ma ütlesin, et ma pean teie kohta Selverisse kirjutama, kui te nii karjute, sai kassapidaja aru, et ta ei ole adekvaatne. Korraks tõmbus tagasi. Lõpuks vabandas närviliselt mitu korda. Oli näha, et ta hakkas tohutult kartma seda kirja.

Läksin minema, vastik tunne oli sees. Olenemata, et tegu oli (küll mitte noore) õpilasega (nimesilt väitis nii), kes vb lõi toote valest kohast läbi (ei ole minu asi nende töö spetsiifikat tunda), ei õigusta sellist röökimist küll mitte miski. Kirjutasin siiski ka Selverile kirja. Rakendagu see inimene kuhugi, kus ta ei pea klientidega suhtlema. Karjugu kaubaaluste või viinerite peale.

PS: Peetri Selveris on muidu ka üks väga tore vanem naisterahvas kassapidajaks, kes on kiire, viisakas, sõbralik, entusiastlik. Iga päev. Müstika, et kõrvuti töötavad sama ala peal samas eas sellised vastandid. Üks suudab olla. Teine mitte. On asi töös või ikka selles, et kõik ei sobi teenindajaks?!