Selveri hullunud teenindaja
Ma käin tihti Peetri Selveris ja üldiselt on seal täitsa normaalsed kassapidajad. No okei, olen tähele pannud ühte, kes miskipärast kassalinti eriti kasutada ei taha ja käega lükkab iga toote ise sinna lindi lõppu, kus ostja need tavaliselt kilekotti paneb. Siis ta uurib veel iga toote etiketti hästi põhjalikult ja lõpuks ka arvet, nagu suudaks silmadega paari sekundi jooksul tuvastada, kas arvuti on teinud vea või mitte (võibolla on ta peast arvutamise talent). See teeb ta küll mega aeglaseks, aga muud ei ole talle ette heita.
Täna aga sain ma keset päeva Peetri Selveris läbi sõimatud. Miks? Sest ilmselgelt on sinna tööle võetud uus teenindaja, kes on saiko. Ma ei ütleks seda, kui ma arvaks, et sellel teenindajal oli kehv päev ja lihtsalt ei suutnud end talitseda. Aga ma tõesti arvan, et see uus kassapidaja on saiko.
Kassapidaja lõi läbi muude asjade hulgas läbi ka minu vetikakrõpsud, mis ilmusid ekraanile vale hinnaga ehk täishinnaga, olles saalis oleva etiketi järgi allahinnatud. Võtsin need teiste asjade hulgast ja ütlesin viisakalt, et need on vale hinnaga. Kassapidaja sõna otses närvitsedes karjus minu peale, et tema ei saa midagi teha, see on NENDE viga. Et minge infoletti ja rääkige seal, et on vale hinnaga. KLASSIKA eksole?! Aga edasi…
Ütlesin, et ma saan aru, et teie ei saa midagi teha, aga palun võtke need siis arvelt maha, ma ei soovi neid täishinnaga osta. (Ta ei olnud toodete läbilöömist veel lõpetanud).
Selle peale karjus ta mulle hüsteeriliselt vastu: “Miks te siis varem ei öelnud? Minge infoletti ja küsige raha tagasi.”
Sel hetkel ma mõtlesin tõesti et wtf ja küsisin sõna otseses mõttes, et mis te teete nalja praegu või? MISMÕTTES VAREM? (Siis kui autot parkisin või? – Seda ma muidugi ei öelnud). Ma just PRAEGU ju nägin, et see ei ole letis oleva hinnaga siin ekraanil, millal varem ma pidin ütlema? Palun võtke see maha, ma tean ju, et te saate seda teha.
Selle peale hakkas kassapidaja toodet maha võtma, pobisedes omaette, kuidas ta ei leia seda. Aitasin leida. Sai tehtud.
Millalgi selle sõimamise vahepeal, siis kui ma ütlesin, et ma pean teie kohta Selverisse kirjutama, kui te nii karjute, sai kassapidaja aru, et ta ei ole adekvaatne. Korraks tõmbus tagasi. Lõpuks vabandas närviliselt mitu korda. Oli näha, et ta hakkas tohutult kartma seda kirja.
Läksin minema, vastik tunne oli sees. Olenemata, et tegu oli (küll mitte noore) õpilasega (nimesilt väitis nii), kes vb lõi toote valest kohast läbi (ei ole minu asi nende töö spetsiifikat tunda), ei õigusta sellist röökimist küll mitte miski. Kirjutasin siiski ka Selverile kirja. Rakendagu see inimene kuhugi, kus ta ei pea klientidega suhtlema. Karjugu kaubaaluste või viinerite peale.
PS: Peetri Selveris on muidu ka üks väga tore vanem naisterahvas kassapidajaks, kes on kiire, viisakas, sõbralik, entusiastlik. Iga päev. Müstika, et kõrvuti töötavad sama ala peal samas eas sellised vastandid. Üks suudab olla. Teine mitte. On asi töös või ikka selles, et kõik ei sobi teenindajaks?!
kraakon
Tahaks müüja versiooni asjast ka kuulda jube hea meelega 🙂
ebapärlikarp
Kui Selver vastab, siis võib ju kirjutada 😀
ann
See hind kehtib Partnerkaardi omanikele ja alles kaardi registreerimisel korrigeeritakse hinda. Arve pealt oleksid näinud, et said toote ikka allahindlusega.
ebapärlikarp
Tänan ka sind täpsustuse eest. Isegi kui kassapidaja ei oleks tulnud selle peale, et lööme kaardi läbi ja vaatame, mis siis hinnaks tuleb, oleks piisanud rahulikust vastusest, et tema hindadega ei tegele. Mina ju ei palunudki tal hinda klattima minna, vaid palusin see arvelt eemaldada. Ostu ei olnud ma veel sooritanud ja tean ju, et kui nad näiteks ise kogemata midagi topelt läbi löövad, siis kahe sekundiga suudavad ka selle maha võtta.
Teine küsimus – “Miks te siis varem ei öelnud” – jääb ikka õhku 😀
Ma ei teinud ka numbrit, et miks hind vale on vms, lihtsalt soovisin selle toote eemaldada ja palusin tal viisakalt seda teha ja aitasin seda ka nimekirjast leida. Tema aga karjus.
Nell
Kõik inimesed ei sobi teenindajaks ja paraku kõik nad ei saa aru, et ei sobi teenindajaks. Eriti kuna poes töötades saab olla ka näiteks saaliteenindaja kus otsene suhtlemine ei ole kohustuslik. Minu kodupoodides on õnneks päris mitmed kassapidajad, kes teevad seda tööd juba 4-5 aastat vähemalt ja on ikka naerusuised ja viisakad. Vissis kassapidaja kassasse ei lähe.
Aga Selveris kasutan reeglina ostmiseks üldse pulti ja kassapidajaga ei suhtle 😀
Katrin
Kas see pole mitte see hind, mis läheb odavamaks siis, kui Partnerkaardi registreerid? Mitte, et see vabandaks müüja käitumist.
ebapärlikarp
Mul pole aimugi, siis on see teenindaja asi ju seda öelda, mitte röökima kukkuda. Point ei olnud ju hinnas, ma ei kaeble hinna üle, vaid teenindaja null enesekontrolli ja hüsteeria üle 🙂
Katrin
Jep, sain aru, sellest ka mu viimane lause.
ebapärlikarp
Ma igaks juhuks veel rõhutasin seda noh 😀
kats
Minu meelest ka see selline hind, mis läheb alla siis kui partnerkaard läbi läinud. Jah, teenindaja vöiks öelda aga vaevalt teenindaja teab, mis tooted täpselt, mis soodustusega on. Teenindaja on ka inimen, mitte masin 🙂
ebapärlikarp
Ma ei süüdista teda ka selles, et ta ei öelnud seda onju 🙂